AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Noen andre som merker symptomer på pollen allerede nå? Jeg reagerer alltid på bjørk, men det er jo tidlig enda. Men hver morgen klør det øynene, jeg er tett i nesen og nyser mye. Jeg bor i Trøndelag, men når jeg ser på pollenvarselet så står det jo 0 spredning. Anonymkode: a4bcd...292
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Det er jo ikke tidlig! har selv merket mye spesielt den siste uken (på Østlandet) Anonymkode: eb0a0...2f2
MyMichelle Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 Håper dere ikke bli mye plaget! Her hvor jeg bor er det full vinter.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 MyMichelle skrev (19 minutter siden): Håper dere ikke bli mye plaget! Her hvor jeg bor er det full vinter. Jeg har også hele hagen dekt av snø så derfor jeg tenkte at det kanskje var litt tidlig.. Anonymkode: a4bcd...292 1
Daisy-love Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 Salix er så vidt i gang i deler av Norge. Både Sørlandet og Østlandet har meldt om beskjeden spredning av Salix imorgen. Jeg reagerer på alt, og har startet med høyere dose allergimedisiner, og bor en et sted hvor våren mest sannsynlig snart spretter og en kun tar allergimedisiner i sesong bør en nok starte nå. Det tar litt tid før de virker, så en må være litt i forkant.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen andre som merker symptomer på pollen allerede nå? Jeg reagerer alltid på bjørk, men det er jo tidlig enda. Men hver morgen klør det øynene, jeg er tett i nesen og nyser mye. Jeg bor i Trøndelag, men når jeg ser på pollenvarselet så står det jo 0 spredning. Anonymkode: a4bcd...292 Pollenvarselet er basert på noen få steder. Gå inn og se hvor nærmeste målested er. Det kan være store lokale forskjeller. Hvordan ser trærne i de sørvendte, lune og varme stedene ut da? Krever bare et tre som har espaliert seg selv opp langs en varm vegg. Anonymkode: 271bd...ce7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen andre som merker symptomer på pollen allerede nå? Jeg reagerer alltid på bjørk, men det er jo tidlig enda. Men hver morgen klør det øynene, jeg er tett i nesen og nyser mye. Jeg bor i Trøndelag, men når jeg ser på pollenvarselet så står det jo 0 spredning. Anonymkode: a4bcd...292 Ja jeg er en av de som nå er sterkt plaget ut og inne . Merker du ikke noe nå er du mildt rammet. Anonymkode: 4f08c...ea9
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #8 Skrevet 10. april 2023 Står på pollenvarsel at det er mild spredning av gress og trær i Trondheim. Kjenner selv allergien allerede Anonymkode: 8a103...c04
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #9 Skrevet 10. april 2023 Har kjent pollenallergien siden slutten av februar og det gjør jeg hvert år (tar medisiner årer rundt) 😪 Begynte med vaksine i oktober (daglig smeltetablett), så det vil forhåpentligvis bli bedre i løpet av et par år. Anonymkode: f31ba...5e7
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #10 Skrevet 10. april 2023 Jeg merker det også, bor i Østfold. Er tett i nesen og har såre øyne. Anonymkode: c84a7...f2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå