AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #1 Del Skrevet 10. april 2023 I en periode så har jeg hatt håravfall, alle blodprøvene var fine men jeg mistet mer hår enn normalt. Siden januar har det roet seg, mistet ikke mer enn normalt. I februar tok jeg striper, foliestriper. Og for to uker siden så kom håravfallet igjen. Kan det være på grunn av striper? Mister mer hår igjen. Anonymkode: 76522...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Del Skrevet 10. april 2023 Finn en sjampo med mere fukt, unngå hårsprayer som gjør håret tørt, kjøp en hårolje og bruk hårkur for fukt og bonding Har merket at håret mitt knekker masse når jeg bruker hårkur med protein eller sjampo uten fukt Anonymkode: 638d2...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Del Skrevet 11. april 2023 Ingen som vet om bleking er årsaken? Anonymkode: 76522...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #4 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen som vet om bleking er årsaken? Anonymkode: 76522...09d Bleking kan være årsaken om håret ditt er uttørket og trenger fukt. Bleking gjør håret tørt og da kan det felle lettere. Derfor, fuktkur og hårolje som anbefalt Anonymkode: 638d2...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 11. april 2023 #5 Del Skrevet 11. april 2023 Hvordan er kostholdet ditt? Spiser du normal mengde kalorier pr.dag? Ved eventuell vegring er det vanlig å miste mye/mer enn normalt m/hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg får mindre håravfll sv å stripe håret. : da det blir mindre fett av det, og dermed vasker jeg det sjeldnere (når jeg ikke striper det må jeg vaske det daglig). Har du sjekket deg for mangler, vet at f.eks. mangel på ulike B-vitaminer kan gi håravfall. Det kan også være hormonelt, eller naturlig som følge at du har gjenomgått en virusinfeksjon o.l. Noen sier også at de fikk det etter installasjon av 5G, men det skulle jeg gjerne lest mer forskning på. Anonymkode: 7b446...a98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #7 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bleking kan være årsaken om håret ditt er uttørket og trenger fukt. Bleking gjør håret tørt og da kan det felle lettere. Derfor, fuktkur og hårolje som anbefalt Anonymkode: 638d2...311 Takk for tips. Jeg har fukt kur og olje. Hvor ofte skal jeg ta det i håret? Både kur og olje? Anonymkode: 76522...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #8 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for tips. Jeg har fukt kur og olje. Hvor ofte skal jeg ta det i håret? Både kur og olje? Anonymkode: 76522...09d Jeg har bleket hår og bruker hårolje hver dag, og fukt kur ca 2 av 3 ganger jeg dusjer. Håret mitt har aldri vært sunnere enn etter jeg begynte med det! Før tok jeg kur 1 - 2 ganger i mnd og aldri olje Anonymkode: 638d2...311 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #9 Del Skrevet 11. april 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Noen sier også at de fikk det etter installasjon av 5G, men det skulle jeg gjerne lest mer forskning på. Anonymkode: 7b446...a98 Det finnes ikke, fordi det er bullshit. Anonymkode: e4941...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2023 #10 Del Skrevet 16. april 2023 Jeg kjente ei jente på ungdomsskolen hu var 16 når hu begynte og bli tynn foran i panna hu hadde drit langt hår ned til albuene og hu sluttet bruke hestehale, pga da kunne alle se det tydelig hu har fortsatt langt hår og lager en hentesveis ved og liksom kamme hår i bakhodet framover hadde aldri trodd at ei jente kunne miste hår så tidlig..... Anonymkode: b120f...a47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå