Gå til innhold

Ok, Inn I fersk forhold. ,men problemer renner. Hva gjør jeg her?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gikk nettop inn i forhold med en kar jeg har kjennskap til en god stund. VI ble endelig sammen før påske. I det vi skulle ha sex nå nylig fikk han psykisk brudd, hoppet av senga med kommentarer at han alltid pleier å ta rester til folk og at han nå får det samme?. Hva i allverden antyder han her? at jeg er rester til andre?

Må legge til at jeg avviste han kanskje to eller tre ganger da jeg var i 20 årene. Har ikke snakket med han siden, har en ekkel følelse at forholdet nå er slutt. tør heller ikke ringe. Det er jo kjempe kjipt at jeg endelig kom i forhold med noen jeg føler kan stole på samtidig for hans del fikk jo han meg, det er jo det han ville ha antar jeg, men begynner å bli veldig usikker på mentaliteten til menn altså.

Noen tops hvor jeg står hen og hva jeg burde gjøre her?

Kvinne, 35

Anonymkode: 3aa8f...0ea

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hmmm.. det har noe med avvising ja. Du avviste han og pulte på andre, nå som ei på lite markedsverdi gjør du han egentlig rester ja, men han overreagerte kanskje.

Anonymkode: 00646...63d

• Liker 3
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg blitt kalt en rest hadde jeg blitt forbannet. Mener han at kum jomfruer duger? 

Hadde skrevet en lang sms hvis jeg ikke turde ringe. Si hvordan det føltes.

Anonymkode: d76ff...f6f

• Liker 24
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ustablil type. Hvorfor bli sammen når han følte det sånn? Herregud, også få en psykisk knekk i sengen.. er han 10 år i hodet eller. 

Anonymkode: 4bd09...5b3

• Liker 17
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

For et menneskesyn. Rester og tapt markedsverdi... Hva med at man stadig utvikler og forbedrer seg over årene sine? 

Anonymkode: 79bcf...2dc

• Liker 31
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hmmm.. det har noe med avvising ja. Du avviste han og pulte på andre, nå som ei på lite markedsverdi gjør du han egentlig rester ja, men han overreagerte kanskje.

Anonymkode: 00646...63d

Nei vil ikke si det sånn at jeg bare valgte å pule andre. Jeg og han var andre type mennesker da. Kanskje jeg var trangsynt, ja det er en mulighet. Var avvisningen personlig? Aldri. det hender jo at ting som ikke bare da passer nå, hva så? livet forandrer seg og det gjør vi mennesker og. Jeg føler ikke at jeg er mindre verdt nå og jeg hadde et stort alternativ med menn som vil gjerne date meg da jeg valgte han. TS

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jomfru....

Anonymkode: d76ff...f6f

• Liker 3
Skrevet

Noe galt med han der, gå videre. Du har ikke gjort noe galt🙂

• Liker 18
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg ville latt være å være sammen med en som kalte meg for "andres rester". Men han kunne jo fått en mulighet til å forklare seg før jeg gikk. 

Hvis du er forelsket så er det jo vanskelig å gå kanskje, men du burde kunne finne bedre enn enn noen som har et sånt kvinnesyn. 

Anonymkode: 389c3...5ae

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke noe å gjøre her? Han er en dust. Hvorfor skal DU sende sms bare fordi han oppførte seg som en idiot? Tipper han fikk akutt prestasjonsangst og i stedet for å fortelle det som en moden mann så skylder han på deg og stikker av.

Her er det absolutt ingenting å gjøre. Forholdet er over før det har begynt. Og bra er det.

Anonymkode: e97cb...82a

• Liker 14
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke god. Kunne hørt på han , men jeg hadde ikke tatt noe kontakt selv. Men, om det er noe av de enkelte antyder her som ligger bak, så er han ikke bra for deg og motsatt. 

Anonymkode: bccae...02a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange rare svar ts. Jeg hadde ikke brukt tid på en som så meg som "rester".

Anonymkode: 2771e...7e4

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Dette er ultrarødt brennende flagg.

Han har seriøse issues/enormt med sjalusi og har jo ikke respekt for kvinner eller deg.

At han føler seg usikker og lurer på om dine følelser er genuine er jo helt greit å ta opp generelt, men ikke på DEN måten og iallefall ikke ved å kalle deg «rester». 

Hva faen. Jeg hadde absolutt turt sende en melding, og det hadde vært en ganske direkte en. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at dette er en rar, barnslig oppførsel fra ham. Men tenker også at her er en fortid vi ikke vet noe om. Ts sier hun har avvist han flere ganger, på hvilken måte, vet vi ikke. Hun sier og at hun nå får en hun kan stole på, og han får henne , endelig virker det som. Og ts uttrykker seg på en måte som om han skal være takknemlig for det . Tror dette er et forhold ingen av dem har godt av å utvikle noe mer. Gikk han som en barnslig hevn for alle gangene han ble avvist kanskje .

Anonymkode: fb27d...feb

• Liker 3
Skrevet

Med tanke på hva han sa så tror jeg at jeg ville latt være å ta kontakt med han.

Høres jo ikke stabil ut i det hele tatt.

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

Gikk nettop inn i forhold med en kar jeg har kjennskap til en god stund. VI ble endelig sammen før påske. I det vi skulle ha sex nå nylig fikk han psykisk brudd, hoppet av senga med kommentarer at han alltid pleier å ta rester til folk og at han nå får det samme?. Hva i allverden antyder han her? at jeg er rester til andre?

Må legge til at jeg avviste han kanskje to eller tre ganger da jeg var i 20 årene. Har ikke snakket med han siden, har en ekkel følelse at forholdet nå er slutt. tør heller ikke ringe. Det er jo kjempe kjipt at jeg endelig kom i forhold med noen jeg føler kan stole på samtidig for hans del fikk jo han meg, det er jo det han ville ha antar jeg, men begynner å bli veldig usikker på mentaliteten til menn altså.

Noen tops hvor jeg står hen og hva jeg burde gjøre her?

Kvinne, 35

jeg bare gjetter her

Dette her er så komisk. Du avviste han et par ganger 15ish år siden. Fant en bedre mann, fikk hus, unger, bil og hund. Nå har du gått fra denne mannen og skjønner at du kanskje må nedgradere litt. 

Hei mann jeg avviste for 15år siden. Nå er jeg ferdig med alt så nå kan du få meg😅 

Men ja han er bare snål men stemmer noe av det over, så har han et poeng

Anonymkode: 654c5...392

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det blir for dumt livet skjer. Nedskalere? 

Snakket nylig med en nabo,  han var strålende forelsket i en dame han hadde kjent i 26 år...  De hadde hatt en kort flørt for mange år siden, siden forblitt venner/bekjente.. gift og barn på hver son kant, nå skilt begge to, og han kunne ikke vært lykkeligere, mye samme intresser som han og en riktig bra person han likte så godt... 

Ingen bitterhet å spore der. 

• Liker 5
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Blir bare mer og mer sikker jeg,  om han mente det han sa og de andre skrver her, så dropp han. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han har vært en evig nr.2 og tar det ut på deg.

Anonymkode: bdaa5...a84

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...