Gå til innhold

Turn on eller turn off når mann din gråter?

Er det turn on eller turn off om du oppdager at din partner som du elsker inderlig gråter og når du spør hvorfor sier han fordi jeg ønsker mer sex med deg?  

48 stemmer

1. 1. Turn on eller Turn off?

• Veldig turn on for da vet jeg hvor høyt han elsker og begjærer meg.
      2
    • Veldig turn off for da synes jeg at han er en pussy wimp.
      18
    • Det har ingen betydning for min sexlyst ovenfor han.
      28

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det turn on eller turn off for deg som Kvinne om du oppdager at din ektemann eller samboer som du elsker inderlig er for seg selv og gråter og når du spør hvorfor er det fordi han ønsker mer sex med deg? 

Da jeg har blitt anklaget for å bare lage fantasi onanerings tråder kommer jeg ikke lengre til å dele ting fra mitt eget samliv. 

Men jeg håper dere fantastiske Damer kan gi ett ærlig svar på dette.

For det betyr mye og er noe jeg tror kan hjelpe mange Menn og ikke bare meg i og bli bedre Menn for dere og da spesifikt for vår Dame og partner. ❤

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gi oss Menn lærdom med deres avstemning Damer. ❤

Endret av Mountain Man
Gjentok noe jeg hadde skrevet i meningsmålingens trådstart og fjernet da det i komentaren.
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

det er ikke der det ligger ;) no pun intended..

Anonymkode: bea73...273

Skrevet

Det er i utgangspunktet positivt at en partner kan vise følelser, MEN i den sammenhengen du beskriver tror jeg det hadde vert veldig ubehagelig. 

Er man misfornøyd med noe i samlivet bør man snake om det på en voksen måte, ikke «gjemme» seg vek og gråte alene for å bli oppdaget. Det kunne fort oppleves som litt manipulerende og jeg tror det ville være et dårlig utganspunkt for en grei og konstruktiv samtale. Det er litte som dreper lyst som mas eller sutring om sex, så man bør jobbe med kommunikasjonen og løse det før man blir så desperat at man griner.

Forsovet veldig nyskjerrig på hvordan svare på dette spørsmålet skal hjelpe noen og bli «bedre menn». 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Pippi Lotta skrev (2 minutter siden):

Det er i utgangspunktet positivt at en partner kan vise følelser, MEN i den sammenhengen du beskriver tror jeg det hadde vert veldig ubehagelig. 

Er man misfornøyd med noe i samlivet bør man snake om det på en voksen måte, ikke «gjemme» seg vek og gråte alene for å bli oppdaget. Det kunne fort oppleves som litt manipulerende og jeg tror det ville være et dårlig utganspunkt for en grei og konstruktiv samtale. Det er litte som dreper lyst som mas eller sutring om sex, så man bør jobbe med kommunikasjonen og løse det før man blir så desperat at man griner.

Forsovet veldig nyskjerrig på hvordan svare på dette spørsmålet skal hjelpe noen og bli «bedre menn». 

innrømmer at jeg ikke leste hi. Enig med deg. Det hadde bare vært ekkelt.....

Anonymkode: bea73...273

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen menn gråter fordi de vil ha sex. Hva slags forkvakletcutgsngspunktcer det? 

Anonymkode: 88e6e...1aa

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Klarer ikke å se hva gråt og seksuell tenning har med hverandre å gjøre. Spontant hadde jeg ikke likt meg selv hvis jeg ble kåt av at min kone gråter.

"Å gråter du? Vil du knulle!"

Med forklaringen at hun gråt fordi vi hadde for lite sex, så hadde jeg blitt ekstra trist. Blir trist når hun gråter, og hvis jeg kan ha en del av det... så blir jeg mer trist.

Så ikke kåt, men trist. Men hadde vært en grei inngang til å snakke om det som i så fall hadde vært et problem i ekteskapet.

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså, hadde nok ikke blitt særlig tent om han gråt fordi han ville ha sex. Derimot måtte vi tatt en prat om behov og tanker rundt sexlivet.
Har sett min samboer gråte én gang, å det var når datteren vår ble født, den følelsen jeg fikk for han da kan ikke sammenlignes med noe. En sånn kjørlighet for datteren vår kan ikke måles ❤️

følelser er helt greit, men man skal ikke bruke disse for å få viljen sin (feks ved å grine seg til sex). 

Anonymkode: 82390...47f

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Pippi Lotta skrev (39 minutter siden):

Jeg synes kanskje caset han trekker frem er litt spesielt, men jeg synes spørsmålet er interessant.

Mange kvinner sier de vil at mannen skal vise følelser og snakke om følelser, men jeg er skeptisk. Problemet er at han kanskje ikke føler det hun vil at han skal føle.

Hvis han gråter av glede pga en nyfødt datter er det greit. Det er følelser hun ønsker at han skal ha. Hvis han viser helt negative følelser pga avvisning (aka "sutring") så er det ikke greit. De følelsene er det nemlig ubehagelig for en kvinne å forholde seg til. Det er det lett å forstå.

Dessuten: Jeg vet ikke hvordan det er med kvinner, men jeg som mann ser på det som min rolle å ha kontroll. Jeg kan ikke "miste det" verken på jobb eller privat. Jeg tror noen kvinner liker at mannen er litt stødig og ikke får voldsomme følelsesutbrudd.

• Liker 2
Skrevet

Helt til jeg leste hvorfor han gråt hadde jeg tenkt til å skrive at det var turn on.

Elsker at menn viser følelser!

Men at han gråter fordi han ikke får nok sex, det er bare for dumt. Med mindre det er ett år siden sist, uten medisinsk grunn, for da er det jo ofte krise i forholdet, og da er det det han egentlig gråter for, ikke at han griner seg til mer sex.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Mountain Man skrev (1 time siden):

Da jeg har blitt anklaget for å bare lage fantasi onanerings tråder kommer jeg ikke lengre til å dele ting fra mitt eget samliv. 

Endelig! Lover du?!

Anonymkode: 60b78...495

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Isambard skrev (26 minutter siden):

Dessuten: Jeg vet ikke hvordan det er med kvinner, men jeg som mann ser på det som min rolle å ha kontroll. Jeg kan ikke "miste det" verken på jobb eller privat. Jeg tror noen kvinner liker at mannen er litt stødig og ikke får voldsomme følelsesutbrudd.

Du er inne på noe der. Har en mann som griner veldig lett. F.eks under filmer, eller hvis jeg selv er lei meg for noe. Eller hvis noen sier noe hyggelig om han.

Voldsomme følelsesutbrudd er ikke noe attraktivt ved en mann (syns jeg). Følelser som kan vises hos menn er fint det, men som du sier, de må ikke komme i hytt og pine ...

Anonymkode: 32b17...397

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Endelig! Lover du?!

Anonymkode: 60b78...495

Ja. Jeg behøver ikke å dele detaljer fra samlivet mitt. Det er godt nok som det er så ingen krise! ❤

Beklager at du ble støtt! 🙏

Jeg trodde det var nettopp for slikt dette seksual og samliv forumet var for. Men om jeg misforsto det så ber jeg om unnskyldning. 😢

Heretter blir det bare spørsmål jeg lurer på uten å forklare bakgrunn! ❤

Endret av Mountain Man
Rettet feil autoretting
Skrevet

Hvis noen hadde holdt på sånn (gråte for å ha sex), tror jeg man gjerne ville tenkt at vedkommende var ruset. Det gjelder nok på tvers av kjønn.

This comes to mind :)

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Herregud, du skriver så mye rart.

• Liker 5
Gjest DreamWorks
Skrevet

Å gråte over å ikke få sex vil nok kjennes ubehagelig ut for begge parter, uavhengig av kjønn og hvem som gråt.

Å gråte over at man er lei seg for at et forhold ikke virker vil være noe helt annet. Ikke direkte turn on eller off, men noe som kan bygge på følelser og gi en god samtale. 

Å gråte utelukkende basert på noe man ikke får, uavhengig av hva vil være en veldig dårlig løsning. Da må man kunne sette ord på det bakenforliggende for hvorfor det vekket så store følelser. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke aktuelt, jeg ville ikke vært sammen med en som kunne finne på noe slikt.

Robust psyke og lav grad av nevrotisisme er seleksjonskriterium for meg.

Hvis han vil ha sex, vil jeg at han skal flørte, vise at han tenner på meg og ta initiativ. 

Gråt er naturlig, f.eks da han mistet en forelder, da vil jeg selvsagt støtte min partner, men trøsterrollen er ikke noe som er sexy for meg. 

Anonymkode: 7bf9b...2ef

Skrevet

Aldri hørt noen damer snakke om gråting som noe seksuelt.. Å våge å vise følelser er positivt for de fleste damer, å undertrykke følelser er jo ikke sundt, men tilgode å få dama kåt av at jeg gråter 

• Nyttig 1
Skrevet

Verken turn on eller turnoff. Det er bare ikke relatert til sex på noe vis. Nå har jeg vel sett mannen gråte kanskje 5 ganger på de 20 årene vi har vært sammen. Jeg føler jo omsorg for ham da. Men om han hadde grått fordi han ikke fikk noe han ønsket seg, ville jeg jammen begynt å lure. Spesielt om det gjaldt sex. Det ville jo nærmest føles som utpressing. Noe annet ville det vært om han gråt fordi det gikk dårlig med oss, der lite sex var et av symptomene. Det er en annen sak. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
knooters skrev (13 timer siden):

Hvis noen hadde holdt på sånn (gråte for å ha sex), tror jeg man gjerne ville tenkt at vedkommende var ruset. Det gjelder nok på tvers av kjønn.

This comes to mind :)

Hahahaha,HERLIG!!!!

Anonymkode: 67ba9...12b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...