Fremmed fugl Skrevet 10. april 2023 #1 Skrevet 10. april 2023 Ikke sjelden når jeg er på steder der hvis man hopper ut så vil man dø, så kommer det noen rare tanker som "tenk om jeg plutselig hopper". Vil jeg dø? Nei. Har jeg noe ønske om å fly i fritt fall? Nei. Akkurat som når vi drømmer, så kommer hjernen med mye rart også når i hvert fall jeg er våken. Nå tilbake til seksuelle fantasier. Er mye skrivere om det på dette subforumet, men hva legger dere i seksuelle fantasier. Det som er fint, er at det ikke finnes et fasit hva som er rett og galt i svarene. Selv tenker jeg at begrepet seksuelle fantasier blir litt meningsløst hvis alt mulig rart som hjernen klarer å produsere av tanker kring det seksuelle skal være "mine seksuelle fantasier". Så hvis jeg skulle få spørsmålet om hvilke seksuelle fantasier som jeg har, så vil jeg svare basert på omtrent følgende kriterier: - At det er noe jeg faktisk tenker på relativt regelmessig - At det er noe jeg har lyst på, og ønsker å gjøre
Frkego Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 (endret) Jeg er ikke enig i at en seksuell fantasi må være noe man ønsker å gjøre i virkeligheten. Både jeg og mannen har mange fantasier som vi ikke ønsker å gjennomføre, likevel er det noe vi tenker mye på og tenner på. Eksempel her er at mannen fantaserer om meg som midtpunkt i gangbang. Han tenner på tanken og kan ofte si det høyt når vi har sex, men han er tydelig på at han kun vi ha det som fantasi og aldri leve den ut. Så har vi fantasier som vi ønsker å gjennomføre, eneste her er at de aller fleste lever vi ut ganske raskt etter at fantasien har oppstått (så lenge det lar seg gjennomføre), så sjeldent det er fantasi så veldig lenge. Endret 10. april 2023 av Frkego 1
Fremmed fugl Skrevet 10. april 2023 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2023 Frkego skrev (1 time siden): Jeg er ikke enig i at en seksuell fantasi må være noe man ønsker å gjøre i virkeligheten. Både jeg og mannen har mange fantasier som vi ikke ønsker å gjennomføre, likevel er det noe vi tenker mye på og tenner på. Eksempel her er at mannen fantaserer om meg som midtpunkt i gangbang. Han tenner på tanken og kan ofte si det høyt når vi har sex, men han er tydelig på at han kun vi ha det som fantasi og aldri leve den ut. Så har vi fantasier som vi ønsker å gjennomføre, eneste her er at de aller fleste lever vi ut ganske raskt etter at fantasien har oppstått (så lenge det lar seg gjennomføre), så sjeldent det er fantasi så veldig lenge. Var akkurat det at begrepet i seg selv er upresist, og at vi kan legge ulik mening i det som var hensikten med tråden. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 For meg personlig tenker jeg det går under to kategorier - Seksuelle handlinger jeg ikke har opplevd, men som jeg tenker på og gjerne vil oppleve - Seksuelle handlinger jeg tenker på, som tenner meg å tenke på, men som passer seg best i fantasien og som jeg ikke ønsker å gjennomføre Siste kategori er ofte litt drøyere ting, som kan være litt mer flaut å innrømme, første har jeg gjort det meste, men dukker garantert opp noe nytt der i fremtiden Anonymkode: bc1b9...c81 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 Opplever ekstremt sjeldent «seksuelle fantasier» Kan se for meg seksuelle situasjoner med en jeg finner attraktiv, men fantaserer aldri utover det. Anonymkode: 63fe1...282 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå