AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Som sagt. startet med sår hals, hoster litt nå, mild hodepine, som blir borte av paraset, samme med feberen. Føler meg ganske dårlig før den. har også vondt i muskler og ledd ellers i kroppen. ble brått nervøs for at det kan være hjernehinnebetennelse.. eller er det lite sannsynlig? Anonymkode: f1f2d...ee2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #2 Skrevet 9. april 2023 Kan du legge haka på brystet? Ja - all is good. Nei - ring legevakta. Anonymkode: e9385...f70
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #3 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan du legge haka på brystet? Ja - all is good. Nei - ring legevakta. Anonymkode: e9385...f70 Ja, det klarer jeg. Anonymkode: f1f2d...ee2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #4 Skrevet 9. april 2023 Hm, jeg har og vært støl i nakken de siste dagene, har ikke tenkt over om det kunne være korona... Må kanskje ta en test jeg og. Er det noen spesiell grunn for at du er bekymret for hjernehinnebetennelse? Er jo som den over sier ganske trygt om du kan bøye nakken og ikke er helt jævlig i form. Paracet hadde nok ikke hjulpet like godt på feberen om det var hjernehinnebetennelse. Anonymkode: bb403...3cf
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #5 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hm, jeg har og vært støl i nakken de siste dagene, har ikke tenkt over om det kunne være korona... Må kanskje ta en test jeg og. Er det noen spesiell grunn for at du er bekymret for hjernehinnebetennelse? Er jo som den over sier ganske trygt om du kan bøye nakken og ikke er helt jævlig i form. Paracet hadde nok ikke hjulpet like godt på feberen om det var hjernehinnebetennelse. Anonymkode: bb403...3cf Jeg synes det er så mange som får det nå.. Så jeg begynte å tenke på muligheten. Paraseten virker bra- Svetter i hjel etter omtrent 1-2 timer etter inntak, regner med det er feberen som går ut. Anonymkode: f1f2d...ee2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6 Skrevet 9. april 2023 Hvordan i alle dager får du dette til å bli hjernehinnebetennelse? Anonymkode: 583dc...11f
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #7 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan i alle dager får du dette til å bli hjernehinnebetennelse? Anonymkode: 583dc...11f Vondt i nakken og feber? Anonymkode: f1f2d...ee2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #8 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vondt i nakken og feber? Anonymkode: f1f2d...ee2 De fleste med vondt i nakken og feber har ikke hjernehinnebetennelse. Ts har testet positivt for korona, så da er det helt naturlig at disse symptomene dukker opp. Anonymkode: 583dc...11f
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #9 Skrevet 10. april 2023 Hvis du har testet positivt for korona så vet du jo hva som feiler deg? Anonymkode: 8afa0...708
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå