Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herreguuud, datet i 3 mndr, begge er i 30åra, vi dusjet nå i kveld, sto og koset og han ut av det blå begynte å tisse🤢 Jeg ble så kvalm av både lukten og det faktum at det TRAFF MEG! Følet meg skitten og ble oppriktig uvell. 
Ok at det finnes folk som tisser i dusjen altså, men gjør nå det alene! Jeg fikk helt avsmak og det verste av alt er at han bare lo, syntes det var kjempemorsomt. 

Begynner jo å lure om dette er hans mindre innbydende sider som kommer frem der. Overreagerer jeg som nesten føler meg litt krenket? Hvem faen tisser på en dame de ønsker å ha et forhold med?

Anonymkode: 05389...6bd

• Liker 1
  • Hjerte 10
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han ler av å trå over dine grenser for hva du er komfortabel med? Psykopat spør du meg.

Anonymkode: 75c86...474

• Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Herreguuud, datet i 3 mndr, begge er i 30åra, vi dusjet nå i kveld, sto og koset og han ut av det blå begynte å tisse🤢 Jeg ble så kvalm av både lukten og det faktum at det TRAFF MEG! Følet meg skitten og ble oppriktig uvell. 
Ok at det finnes folk som tisser i dusjen altså, men gjør nå det alene! Jeg fikk helt avsmak og det verste av alt er at han bare lo, syntes det var kjempemorsomt. 

Begynner jo å lure om dette er hans mindre innbydende sider som kommer frem der. Overreagerer jeg som nesten føler meg litt krenket? Hvem faen tisser på en dame de ønsker å ha et forhold med?

Jeg hadde nokk også reagert kraftig! Men siden det ikke er meg klarer jeg å holde meg 😊 si ifra at du ikke likte det og skjer det igjen dusjer dere ikke sammen. Hadde også sagt i fra at du ikke har tissefetish. Hadde prøvd å si det på en fin måte da han faktisk kan skamme seg 

Anonymkode: 80457...7cf

• Liker 3
Skrevet

Det er bare ekkelt, og en total mangel på respekt. Jeg hadde dumpet han

• Liker 9
Skrevet

Whaaaat?? 😱 Æsj!!

Neste gang bæsjer han sikkert på deg.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Fint at jeg ikke er alene om å synes dette er ekkelt. Jeg skal ta dette opp med han igjen, men han kommer sikkert bare til å si at jeg overreagerer igjen. 
Fikk avsmak for hele fyren nå :( Og jeg som trodde at jeg endelig fant en jeg kan slå meg til ro med.

TS

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fint at jeg ikke er alene om å synes dette er ekkelt. Jeg skal ta dette opp med han igjen, men han kommer sikkert bare til å si at jeg overreagerer igjen. 
Fikk avsmak for hele fyren nå :( Og jeg som trodde at jeg endelig fant en jeg kan slå meg til ro med.

TS

Jeg er enig i at det han gjorde i dusjen var et stort rødt flagg, enda større fordi han ler av deg etterpå.

Hva annet er det han mener du overreagerer på?

Anonymkode: b0f2e...1d9

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei fysj....🤮🤮

Anonymkode: 0dea8...a81

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er enig i at det han gjorde i dusjen var et stort rødt flagg, enda større fordi han ler av deg etterpå.

Hva annet er det han mener du overreagerer på?

“Det er jo bare urin, det er rent!“ sa han før han sa at jeg overreagerer. 
Ellers har det vært ting som ikke er rellatert til sex og kropp, men jeg kan antyde at dette kanskje henger sammen. Han har tendens til å vise lite folkeskikk, det å tisse gjør han gjerne ute i hagen fordi han ikke gidder å gå inn, rape gjør han støtt og stadig uansett om jeg har yttret at det i mine øyne er mangel på folkeskikk, men dette er ting jeg enda kan leve med - han som dummer seg ut om noen ser/hører han, ikke jeg. Men å faktisk tisse PÅ meg synes jeg ikke er ok overhodet. 
Det er derfor jeg skrev i HI at dette muligens er hans mindre innbydende sider som kommer fullt frem nå :( 

• Liker 4
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Æsj, for en fyr! Hvorfor i alle dager er du enda med ham? 

Anonymkode: eabe2...197

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

TS

Om han gaslighter deg, så er det en du ikke ønsker å være i et forhold med! Han er først og fremst utrolig respektløs som faktisk tisser på deg uten at dere har snakka om fetisjer og avtalt at det er greit. Også ler han av deg i tillegg. Nei, det er nok røde flagg for min del.

Han er ikke noe å samle på.

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ellers har det vært ting som ikke er rellatert til sex og kropp, men jeg kan antyde at dette kanskje henger sammen. Han har tendens til å vise lite folkeskikk, det å tisse gjør han gjerne ute i hagen fordi han ikke gidder å gå inn, rape gjør han støtt og stadig uansett om jeg har yttret at det i mine øyne er mangel på folkeskikk, men dette er ting jeg enda kan leve med - han som dummer seg ut om noen ser/hører han, ikke jeg. Men å faktisk tisse PÅ meg synes jeg ikke er ok overhodet. 
Det er derfor jeg skrev i HI at dette muligens er hans mindre innbydende sider som kommer fullt frem nå :( 

Æsj! En guttunge det der.

Anonymkode: 5599f...7a7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Slik jeg ser det viser han totalt manglende respekt for deg som kvinne, og for hva du synes er god folkeskikk og ikke er flau over ham. Du fortjener en bedre kjæreste enn ham:)

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Raping og fising hadde jeg fint taklet, men tissing ute fordi en ikke gidder gå på do? Hva med å vaske hendene? 

Og tisse i dusjen alene, det gjør veldig mange, men tisse PÅ deg og le? Nei vet du hva

• Liker 3
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Å herregud så disgusting!!! Jeg har til og med golden shower-fantasi, men om en jeg datet hadde tisset på meg ut av det blå uten å avklare det først hadde jeg blitt forbanna. Gud så kvalmt og respektløst!!!

Grøsser og av at han ikke gidder å gå inn for å tisse, men gjør det i hagen?? altså er han 6 år?Jeg har ikke vært borti akkurat dette, men datet en mann som ikke rengjorde badet før jeg kom på besøk… var altså skitten doskål med avføringsrester…. Og han skjønte ikke hvorfor jeg brukte husets andre toalett (hvor det var hakket renere uten bæsjerester i do)... Han viste seg å være emosjonelt utilgjengelig og umoden …. Og jeg tror ikke det var tilfeldig. Når noen ikke en gang skjønner basic renslighet og respekt for andre, tror jeg faktisk det er flere ting som skurrer! 

Jeg hadde dumpet. 

Anonymkode: 1902b...02f

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde gått på flekken 

Anonymkode: 72097...5c7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg tror du har rett, han har nok ikke vist deg sitt verste enda...

En voksen mann uten folkeskikk mangler en del vesentlige sosiale evner. Denne mannen forsøker i tillegg å legge skyld på deg når du reagerer på enkle ting.

Og verst når han nå testet deg ut i dusjen. For det var en test, for å se om du aksepterer å bli ydmyket av ham. Og når du reagerte og sa fra at det ikke var greit, da reagerte han med å bagatellisere og le av deg. Det ligner veldig på psykopatiske trekk.

Jeg tror du skal være glad for at du ikke har brukt mer enn tre måneder på denne mannen, for jeg tror han kan bli et mareritt for deg om du skulle vært i et fast samboerforhold med ham.

Dette er tegn som du må ta på alvor!

Kom deg unna ❤️

Var jeg deg ville jeg ikke gitt ham noen forklaring på hvorfor. Jeg ville bare sagt at du har kommet frem til at dere er for forskjellige og at du ikke har nok følelser. Han kommer sikkert til å spørre om det var det i dusjen som gjør at du "overreagerer" og gjør det slutt - da kan du bare fortsette å gjenta at du har kjent på det en stund, at dette nok likevel ikke er et forhold som vil fungere. Ikke gå inn i en diskusjon med ham, for da vil han bare veksle mellom å prøve å få deg til å tro at det er du som overreagerer og å love bot og bedring (som han garantert ikke kommer til å holde, men må si for å holde på deg slik at han kan bearbeide deg videre).

Stol på magefølelsen din og kom deg unna! ❤️

• Hjerte 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg stusser over hans sosiale intelligens, når han helt ut av det blå begynner å tisse når dere dusjer sammen. Og i tillegg er så barnslig at han syns det er morsomt. Jeg hadde ikke giddet å fortsette noe videre med en som ikke er mer begavet enn som så. 

Anonymkode: 567ea...a86

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det har min mann gjort også, men han spurte først. Ja, om du vil, men ikke forvent at jeg tenner på det, sa jeg og lo. Jeg vet ikke hvorfor han ønsket å prøve det, for tydeligvis ikke noe han tenner veldig på, for har ikke skjedd igjen. Tror han bare var nysgjerrig på min reaksjon. Kanskje var det en "hvor naturlig er vi" test på en måte. Kanskje han trodde han kunne tenne på det, men det skjedde ikke. Ikke vet jeg, og ikke har jeg brydd meg, siden det ikke ble gjentatt, men ingen skade skjedd. 

Han spurte iallefall, og jeg følte meg ikke nedverdiget. Jeg vasket meg godt og livet gikk videre. 

Anonymkode: aa474...df6

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

De genene der vil du uansett ikke videreføre, TS. Virkelig ikke!

Så bare avslutt og gå videre. Det er for ekkelt! Må mangle mye i han. 

Endret av Juniper
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det har min mann gjort også, men han spurte først. Ja, om du vil, men ikke forvent at jeg tenner på det, sa jeg og lo. Jeg vet ikke hvorfor han ønsket å prøve det, for tydeligvis ikke noe han tenner veldig på, for har ikke skjedd igjen. Tror han bare var nysgjerrig på min reaksjon. Kanskje var det en "hvor naturlig er vi" test på en måte. Kanskje han trodde han kunne tenne på det, men det skjedde ikke. Ikke vet jeg, og ikke har jeg brydd meg, siden det ikke ble gjentatt, men ingen skade skjedd. 

Han spurte iallefall, og jeg følte meg ikke nedverdiget. Jeg vasket meg godt og livet gikk videre. 

Anonymkode: aa474...df6

Helt innafor🥰🥰. Hva ts opplevde er ikke greit. 

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...