AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Mannfolk er udugelig bak rattet sitt, synes jeg, men selvfølelsen deres er sinnsyk og står ikke i forhold til evnene, Hva tenker dere om menn som kjører bil egentlig? Viktig å ta debatten så man ikke blir sensurert, det er bare fakta Anonymkode: d9b2c...b78
Wednesday Addams Skrevet 9. april 2023 #2 Skrevet 9. april 2023 Jeg tenker at både kvinner og menn kan være uegnet eller egnet til å kjøre bil.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Mannfolk er udugelig bak rattet sitt, synes jeg, men selvfølelsen deres er sinnsyk og står ikke i forhold til evnene, Hva tenker dere om menn som kjører bil egentlig? Viktig å ta debatten så man ikke blir sensurert, det er bare fakta Anonymkode: d9b2c...b78 Du er i din fulle rett til å mene det. Anonymkode: 955dd...b74 1
Illuminatum Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 Allikevel er det bare kvinner som er særbehandlet feks i Tyskland https://www.tv2.no/broom/her-tilbyr-de-egne-parkeringsplasser-for-kvinner/7217962/
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 Illuminatum skrev (2 timer siden): Allikevel er det bare kvinner som er særbehandlet feks i Tyskland https://www.tv2.no/broom/her-tilbyr-de-egne-parkeringsplasser-for-kvinner/7217962/ Selvfølgelig! Verden har jo til alle tider gått sammen om å projisere menns førerudugelighet over på kvinner. Hvordan skulle de ellers kunne gjemme egen uevne? Egne lyter vil man tross alt ikke bekjenne seg, som mangel på logikk og rasjonalitet. Menn tror jo at likhetsprinsippet går ut på å definere noen som dårligere enn dem, ellers føler de seg urettferdig behandlet. At man ikke har innført egen øvre maxgrense på fart på biler, for eksempel, som betjenes av våre yngre herremenn, er et mysterium. Det kommer når verden er beredt på å se sannheten, som en del menn tross alt later som de er så opptatt av. Anonymkode: d9b2c...b78
AnonymBruker Skrevet 27. april 2023 #6 Skrevet 27. april 2023 Jeg holder på med å ta førerkortet, og hver gang jeg ser en bilist som ikke blinker, kjører for fort, kjører sikk-sakk mellom filer (uten å blinke, selvsagt), gasser på fram mot fotgjengerfelt for så å bråbremse og gjør fotgjengeren usikker og utrygg, har jeg observert at det utelukkende er menn bak rattet. Det driver meg til vannvidd at man ikke kan blinke - det er én liten bevegelse opp eller ned med venstre pekefinger/langefinger! Hjelp meg å forstå hvor du skal! Anonymkode: ff124...b3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå