AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Jeg, har aldri hatt problemer med dette. Men, nå er det en person jeg liker veldig godt, han er ekstremt snill, veldig empatisk og forståelsesfull. Vi har hatt samleie x2 og jeg har STORE problemer med å holde øyekontakt. Jeg klarer det noen sekunder, og må etterpå vike med blikket. Det er så forbanna kleint.. Jeg trodde det ville bli mer avslappet etter vi hadde sex, men jeg greier ikke holde øyekontakt uten at jeg må tvinge meg selv.. hva er det som feiler meg?! Anonymkode: f8360...12c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #2 Skrevet 9. april 2023 Jeg er samme! Får panikk! Prøver og øve meg men da føles det får mye ut igjen Anonymkode: 58a8b...700
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #3 Skrevet 9. april 2023 Tell sakte til ti. Øv deg på å holde ut ti sekunder. Så øker du til tjue osv Anonymkode: 48703...f9c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #4 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tell sakte til ti. Øv deg på å holde ut ti sekunder. Så øker du til tjue osv Anonymkode: 48703...f9c 10 sekunder er vell veldig lenge i normale sammenheng? Anonymkode: 58a8b...700 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): hva er det som feiler meg?! Mye. Anonymkode: e937e...f7b
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 Husk at ingen forventer du skal stirre de rett inn i øynene hele tiden. Se litt rundt i ansiktet; panne, nese, kinn, lepper. Veldig normalt å kaste blikk på munnen til de man snakker med. Synes også det er vanskelig med øyekontakt, men med mannen min så er det ingen problem. Tror det har med tillit å gjøre. Anonymkode: b64a9...f91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå