AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Hei, har Viaplay abonnement som jeg betaler 750kr i måneden for. Har delt brukeren min med barnet mitt på 10 år som jeg har med min eks-kone. Når jeg nå logger meg på ser jeg at typen til eks-kona nå har laget seg en bruker på min konto. Det står nå mitt navn, sønnen min sitt og da denne typen sitt navn hver gang jeg logger meg på. Synes dette er litt spesielt siden vi ikke har noe godt forhold, kona var utro, forlot meg, jeg tenkte hun kunne beholde huset uten å kreve noe av min andel, for så å bare se den nye typen flytte inn en måned senere. Ga også sønnen min den nyeste PlayStation i gave og når han kommer hit ser jeg at typen til mor også har bruker. Han bruker altså da spillkonsollen de nektet å kjøpe han. Men å bruke den er visstnok greit. er dette ting jeg bare må la passere? At hver gang jeg nå logger på min Viaplay med min e-postadresse så skal jeg måtte se navnet til denne ste-faren på min bruker? Anonymkode: 9f82d...825 1 13
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #2 Skrevet 9. april 2023 Kan du slette den brukeren da ? Virker ikke som om de har særlig respekt for deg når de holder på sånn. Tenker også ps kan være hos deg og ikke bli med til mor. Anonymkode: 1a362...e0c 38 3
lillevill Skrevet 9. april 2023 #3 Skrevet 9. april 2023 Nei, han kan pelle seg ut av din konto. Så flaut. Det koster deg ikke penger at han bruker ps5 en da, men en voksen mann kan ha sin egen Viaplay. 17 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #4 Skrevet 9. april 2023 Slett brukeren da. Men hvordan fikk han til det? Bruker han samme enhet som sønnen din til å se på Viaplay? Der kan man nemlig bare være innlogget på to enheter samtidig og ikke bytte enhet igjen før det har gått tre måneder, eller noe sånt. Mulig det er andre regler for det veldig dyre abonnementet du har, men for basis er det i hvert fall sånn. For å unngå kontodeling. Anonymkode: 805f6...405 4 1
Hansehan Skrevet 9. april 2023 #6 Skrevet 9. april 2023 Pick your battles. Er dette noe å potensielt ødelegge foreldresamarbeidet for? For all del, jeg forstår ønsket om å stenge ham ute fra alt og gi ham en knyttneve rett i fjeset, men er det ikke bedre å si rent tilfeldig at det er fint å kunne bidra til at han får tilgang til ymse serier siden han tydeligvis ikke har økonomi til å klare det selv, hvis det skulle komme opp en situasjon som gjør det mulig? Revenge is a dish best served cold. 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #7 Skrevet 9. april 2023 Som over, velg dine kamper. Den beste hevn er å heve hodet og rette ryggen.. vær høflig, og sivilisert. Forstår at dette er shit. Og at eks kona er trailer trash. Men ikke la det gå utover barna ,❤️❤️ Anonymkode: 6fce1...2db 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #8 Skrevet 9. april 2023 Jeg hadde slettet hans bruker på Viaplay, men latt PlayStation gå. Kanskje de spiller sammen, og det er jo positivt for sønnen din. Han har ingenting på din Viaplay å gjøre. Hva i all verden tenker han med? Voksne mannen kan da vel kjøpe sin egen Viaplay. Anonymkode: 009ce...d83 20
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #9 Skrevet 9. april 2023 Slett viaplayen, får du spørsmål så sier du bare at den er sagt opp. Men hvorfor koster den 750? Er ikke det mye mer enn normalt? Mener jeg betalte ca 200.. Anonymkode: 206e2...d00 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #10 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Slett brukeren da. Men hvordan fikk han til det? Bruker han samme enhet som sønnen din til å se på Viaplay? Der kan man nemlig bare være innlogget på to enheter samtidig og ikke bytte enhet igjen før det har gått tre måneder, eller noe sånt. Mulig det er andre regler for det veldig dyre abonnementet du har, men for basis er det i hvert fall sånn. For å unngå kontodeling. Anonymkode: 805f6...405 Ser nå at de har utvidet til fem enheter man kan være logget inn på, men man kan bare se på to enheter samtidig. Ta kontakt med eksen, eller mannen, og si at han får slette brukeren sin fordi du til stadighet opplever å ikke ha tilgang til å se det du vil se fordi andre er logget inn og ser på når du skal bruke den. Det er fair og en grei måte å unngå særlig med bråk. Anonymkode: 805f6...405 9 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #11 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Slett viaplayen, får du spørsmål så sier du bare at den er sagt opp. Men hvorfor koster den 750? Er ikke det mye mer enn normalt? Mener jeg betalte ca 200.. Anonymkode: 206e2...d00 750 for Viaplay total med filmer, serier og sport. Jeg hadde glatt kasta ut snylteren på Viaplay, det er så frekt at jeg kjenner jeg blir skikkelig irritert på dine vegne. Mulig sønnen din kommer til å reagere på det dersom stefaren tar det opp, for det er vel via sønnen han har fått passordet til din Viaplay, eller? Anonymkode: 8ded8...d17 15
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #12 Skrevet 9. april 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Slett viaplayen, får du spørsmål så sier du bare at den er sagt opp. Men hvorfor koster den 750? Er ikke det mye mer enn normalt? Mener jeg betalte ca 200.. Anonymkode: 206e2...d00 Med premier league koster det 750 Anonymkode: 96da0...dde 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #13 Skrevet 9. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei, har Viaplay abonnement som jeg betaler 750kr i måneden for. Har delt brukeren min med barnet mitt på 10 år som jeg har med min eks-kone. Når jeg nå logger meg på ser jeg at typen til eks-kona nå har laget seg en bruker på min konto. Det står nå mitt navn, sønnen min sitt og da denne typen sitt navn hver gang jeg logger meg på. Synes dette er litt spesielt siden vi ikke har noe godt forhold, kona var utro, forlot meg, jeg tenkte hun kunne beholde huset uten å kreve noe av min andel, for så å bare se den nye typen flytte inn en måned senere. Ga også sønnen min den nyeste PlayStation i gave og når han kommer hit ser jeg at typen til mor også har bruker. Han bruker altså da spillkonsollen de nektet å kjøpe han. Men å bruke den er visstnok greit. er dette ting jeg bare må la passere? At hver gang jeg nå logger på min Viaplay med min e-postadresse så skal jeg måtte se navnet til denne ste-faren på min bruker? Anonymkode: 9f82d...825 Jeg hadde slettet brukeren, og sletter på nytt hvis han gjør det igjen Anonymkode: 96da0...dde 12
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #14 Skrevet 9. april 2023 Men hadde latt PS profilen stå inntil videre, spør sønnen din om han spiller med han? Og hvis ja så lar du den bli og hvis ikke så slett den også Anonymkode: 96da0...dde 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #16 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, har Viaplay abonnement som jeg betaler 750kr i måneden for. Har delt brukeren min med barnet mitt på 10 år som jeg har med min eks-kone. Når jeg nå logger meg på ser jeg at typen til eks-kona nå har laget seg en bruker på min konto. Det står nå mitt navn, sønnen min sitt og da denne typen sitt navn hver gang jeg logger meg på. Synes dette er litt spesielt siden vi ikke har noe godt forhold, kona var utro, forlot meg, jeg tenkte hun kunne beholde huset uten å kreve noe av min andel, for så å bare se den nye typen flytte inn en måned senere. Ga også sønnen min den nyeste PlayStation i gave og når han kommer hit ser jeg at typen til mor også har bruker. Han bruker altså da spillkonsollen de nektet å kjøpe han. Men å bruke den er visstnok greit. er dette ting jeg bare må la passere? At hver gang jeg nå logger på min Viaplay med min e-postadresse så skal jeg måtte se navnet til denne ste-faren på min bruker? Anonymkode: 9f82d...825 Bytt passord, og lær din sønn om passordhygiene. Anonymkode: f3490...621 13 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #17 Skrevet 9. april 2023 Regner med at sønnen din har satt opp Viaplay på fellestven hos mor, siden stefaren bruker viaplayen din? Da kan han jo likså gjerne bruke din eller sønnen din sin konto. Om ikke har han jo delt passordet ditt med stefaren, og det er ikke greit. Da må du bytte passord, også kan sønnen din få det når han har lært seg at han ikke skal dele passord med andre. Om sønnen din har playstationen sin hos mor, skjønner jeg ikke problemet med at stefaren bruker den? Sønnen din velger jo helt selv om han vil dele på noe som er hans. Anonymkode: 25e64...f0b 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #18 Skrevet 9. april 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Regner med at sønnen din har satt opp Viaplay på fellestven hos mor, siden stefaren bruker viaplayen din? Da kan han jo likså gjerne bruke din eller sønnen din sin konto. Om ikke har han jo delt passordet ditt med stefaren, og det er ikke greit. Da må du bytte passord, også kan sønnen din få det når han har lært seg at han ikke skal dele passord med andre. Om sønnen din har playstationen sin hos mor, skjønner jeg ikke problemet med at stefaren bruker den? Sønnen din velger jo helt selv om han vil dele på noe som er hans. Anonymkode: 25e64...f0b Men er jo utrolig frekt og opprette sin egen bruker da, en ting er jo at han kan se på Viaplay via sønn eller farens profil, men opprette sin egen er utrolig frekt Anonymkode: 96da0...dde 10
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #19 Skrevet 9. april 2023 Sitat Synes dette er litt spesielt siden vi ikke har noe godt forhold, kona var utro, forlot meg, jeg tenkte hun kunne beholde huset uten å kreve noe av min andel, for så å bare se den nye typen flytte inn en måned senere. 😯😕❤️ Ganske drøyt alt dette her, shit... Sender deg en god klem Anonymkode: 3caa8...ed4 7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #20 Skrevet 9. april 2023 Herregud, eier han ikke skam!? 😱 Så ufattelig pinlig.. Anonymkode: 49c57...5d2 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå