AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Ja, hvor starter man? Jeg har gratisversjon av flere date-apper, men ser at jeg må betale for å få lest meldinger på de fleste. Så tenker jeg får satse på en app. Hvilken app vil dere anbefale? Separert dame med barn, 40 +, høy utdannelse, bor sentralt. (Jada, jeg har Tinder også, men føler for å teste noe som virker litt mindre tilfeldig og overflødig.) Anonymkode: 9b559...e19
BeritStrand Skrevet 9. april 2023 #2 Skrevet 9. april 2023 Ingen ordentlige dating apper skal du betale får og svare/matche/lese meldinger på. men en bra ting er og dra ut ta deg noen drinks og dunker du deg løs på en ku
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #3 Skrevet 9. april 2023 Møteplassen likte jeg (betaling) Og happn, den er gratis. Men mange kommer tilbake til Tinder… Anonymkode: 255fd...ded
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 Etter min erfaring er de alle ubrukelige, kun slitsomme og ikke gøy. Personlig er jeg nå blitt tilhenger av å møte noen eventuelt i det virkelige liv, jeg er ikke desperat etter forhold. Kommer aldri til å orke prøve slike apper igjen! Man må betale for å få mer informasjon i mange disse apper, som ofte blir bare bortkastede penger, du vet aldri hvem du snakker med, kan være en gruppe tenåringer for alt du vet. Jeg gir lite av meg selv i slike meldingstjenester, blir kjedelig for det meste basert på utseende. Videre steg blir jo ofte å gi ut oersonlig informasjon ved å gi navn, snap, messenger..,noe de ikke anbefaler at man gjør og med god grunn, du vet ikke hvem du snakker med. Vil man finne noen, skaff deg heller en hobby treff noen med lit lignende interesser. Anonymkode: a833b...34e 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #5 Skrevet 10. april 2023 Jeg bruker nettet for sexdating....orker ikke kjæreste. Anonymkode: beaa1...171
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 Nyskilt? Ta en pause fra forhold og kjærester og avhengighet av andre. Finn deg sjøl og vær fri! Anonymkode: b3947...428 3 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Etter min erfaring er de alle ubrukelige, kun slitsomme og ikke gøy. Personlig er jeg nå blitt tilhenger av å møte noen eventuelt i det virkelige liv, jeg er ikke desperat etter forhold. Kommer aldri til å orke prøve slike apper igjen! Man må betale for å få mer informasjon i mange disse apper, som ofte blir bare bortkastede penger, du vet aldri hvem du snakker med, kan være en gruppe tenåringer for alt du vet. Jeg gir lite av meg selv i slike meldingstjenester, blir kjedelig for det meste basert på utseende. Videre steg blir jo ofte å gi ut oersonlig informasjon ved å gi navn, snap, messenger..,noe de ikke anbefaler at man gjør og med god grunn, du vet ikke hvem du snakker med. Vil man finne noen, skaff deg heller en hobby treff noen med lit lignende interesser. Anonymkode: a833b...34e Nesten umulig å treffe noen i det virkelige liv, så det er for de som ikke er så ivrig etter å ha kjæreste. Anonymkode: bd62a...6ff 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #8 Skrevet 10. april 2023 Hva med å roe litt og ikke hive deg på noe nytt med en gang? Anonymkode: aa8b9...277 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #9 Skrevet 10. april 2023 Hva med å svare på det TS spør om?! Jeg kan ikke svare da jeg ikke vet, men lurer på det samme. Anonymkode: 738c9...838 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #10 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Møteplassen likte jeg (betaling) Og happn, den er gratis. Men mange kommer tilbake til Tinder… Anonymkode: 255fd...ded Takk for konkret tips! Får du mange henvendelser der fra uaktuelle menn, eller er det fra det utvalget du ønsker? Tenker geografi, alder osv. AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nyskilt? Ta en pause fra forhold og kjærester og avhengighet av andre. Finn deg sjøl og vær fri! Anonymkode: b3947...428 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hva med å roe litt og ikke hive deg på noe nytt med en gang? Anonymkode: aa8b9...277 Absolutt. Hatt pause et år nå og er overrasket over at jeg i det hele tatt har begynt å kikke på menn. For et år siden så var jeg helt sikker på at jeg ikke kom til å tenke på menn før ungene var flyttet ut. 😅 Anonymkode: 9b559...e19
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #11 Skrevet 10. april 2023 Synes Facebook dating var litt bedre enn Tinder. Mens Match, Sukker og Møteplassen har et dårlig utvalg. Etter to dater hadde jeg gått gjennom de som var aktuelle liksom 😅 Vanskelig alder å date i synes jeg. Anonymkode: bd62a...6ff
Geirflo Skrevet 24. april 2023 #12 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (På 10.4.2023 den 11.22): Takk for konkret tips! Får du mange henvendelser der fra uaktuelle menn, eller er det fra det utvalget du ønsker? Tenker geografi, alder osv. Absolutt. Hatt pause et år nå og er overrasket over at jeg i det hele tatt har begynt å kikke på menn. For et år siden så var jeg helt sikker på at jeg ikke kom til å tenke på menn før ungene var flyttet ut. 😅 Anonymkode: 9b559...e19 Har selv vært singel et års tid. Har sett på noen apper men uten å finne den bra appen, Tror det å bevege seg ut på byen er det beste. Satser selv på å få på brunfargen og ut på byen i Vår/sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå