Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #21 Skrevet 31. januar 2006 er vaginalorgasme det samme som g-punktorgasme?når du stimulerer vagina er det vel egentlig "undersiden" av klitoris som stimuleres,er det ikke?
fniseline Skrevet 31. januar 2006 #22 Skrevet 31. januar 2006 er vaginalorgasme det samme som g-punktorgasme?når du stimulerer vagina er det vel egentlig "undersiden" av klitoris som stimuleres,er det ikke? ← Ja, det er det omtrent. Selve vaginalslimhinnen har ikke så mange nerver (tenk om det har vært det... da har ikke jeg orket å føde 3 unger). Tittet i anatomiboka og sånt igjen, men det er g-punktet og klitoris som har flest nerve-ender. Men det er nerver både her og der i underlivet, og i musklene i underlivet, så det er ikke alltid så lett å føle hvor. Det er også ganske individuellt. -orgasmen skjer egentlig i hjernen, etter at nervene der nede (her og der, eller bare der ) er stimulert og under orgasmen kan ganske mange nerver der nede blir hyperfølsomme. jaja... nå kommer det sikkert en hel haug med sinte innlegg fordi det høres ut som jeg ønsker å være forståsegpåer... hilsen Line
Hu i Svingen Skrevet 31. januar 2006 #23 Skrevet 31. januar 2006 Synes det var en bra forklaring Line
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #24 Skrevet 31. januar 2006 Jeg kan bare snakke for dama siden jeg er en mann, men dama virker å få langt kraftigere orgasmer når jeg stimulerer skjeden hennes. Da er det virkelig snakk om høye stønn, tung pust, driftende ufokuserte blikk, spenning av rygg i bue, samt andre vridninger og lyder. Klitten frembringer noe av det samme, men intensiteten kan knapt sammenlignes. Det er ikke noen tvil om at følelsen av stimulering av vagina og vaginalorgasme river gjennom hele kroppen hennes langt hardere enn klitt, - og klitorisorgasme gjør, for å si det sånn,
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2006 #25 Skrevet 31. januar 2006 (endret) Kan vel kanskje legge til at (det var jeg som skrev innlegget ovenfor) hun også har gitt uttrykk for at hun føler det nesten som om hun skal til å miste kontrollen over blæra og 'baken' når vaginalorgasmene er på sitt beste. Har aldri hatt noe uhell med det, men det sier kanskje litt om intensiteten. Tråden stenges p.g.a. spam. Trille (mod) Endret 22. april 2007 av Trille
Fremhevede innlegg