Gå til innhold

Solkrem anbefaling?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har dere anbefaling på dagkrem med solfaktor, eller pleier dere å bruke serum, dagkrem OG solkrem? 

Anonymkode: 47c3a...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg bruker c vitamin serum, dagkrem med spf og solkrem på toppen av det igjen.. Men jeg tar kanskje litt hardt i , jeg tåler ikke så godt sol.

Jeg liker Paulas Choice Restist Skin Restoring Moisturizer med faktor 50, Paulas Choice C vitamin booster og La Roche-Posay Anthelios Uvmune ultralett solkrem SPF50+ 

Anonymkode: 86882...af6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker Vitamin C serum og dagkrem med SPF 30.

Bruker The Ordinary Ascorbic Acid 8% + Alpha Arbutin 2% og Spotles SKN Face Cream SPF 30

Anonymkode: d7cb0...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Cerave spf 50. Gir både fukt og spf

Anonymkode: 8ecad...c88

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker snegleslimessens og c-vitaminserum under solkremen. Som solkrem har jeg vanligvis brukt Cliniderm Light & Mattifying spf 50, men nå liker jeg COSRX Aloe Soothing spf 50. Sistnevnte føles som fuktighetskrem.

Endret av MyMichelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker veldig godt cosrx aloe soothing sun cream, brukt i mange år, men har i år kjøpt beauty of joseon sin siden den har fått så sinnsykt mye skryt.. i fjor prøvde jeg purito sin, men ble ikke imponert og var ikke bedre enn cosrx sin, så ble til at jeg kjøpte en ny fra cosrx i fjor.. får se om jeg må det i år også eller om jeg får en ny favoritt 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...