Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere anbefaling på dagkrem med solfaktor, eller pleier dere å bruke serum, dagkrem OG solkrem? 

Anonymkode: 47c3a...1d7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker c vitamin serum, dagkrem med spf og solkrem på toppen av det igjen.. Men jeg tar kanskje litt hardt i , jeg tåler ikke så godt sol.

Jeg liker Paulas Choice Restist Skin Restoring Moisturizer med faktor 50, Paulas Choice C vitamin booster og La Roche-Posay Anthelios Uvmune ultralett solkrem SPF50+ 

Anonymkode: 86882...af6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Vitamin C serum og dagkrem med SPF 30.

Bruker The Ordinary Ascorbic Acid 8% + Alpha Arbutin 2% og Spotles SKN Face Cream SPF 30

Anonymkode: d7cb0...6ff

AnonymBruker
Skrevet

Cerave spf 50. Gir både fukt og spf

Anonymkode: 8ecad...c88

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg bruker snegleslimessens og c-vitaminserum under solkremen. Som solkrem har jeg vanligvis brukt Cliniderm Light & Mattifying spf 50, men nå liker jeg COSRX Aloe Soothing spf 50. Sistnevnte føles som fuktighetskrem.

Endret av MyMichelle
Skrevet

Liker veldig godt cosrx aloe soothing sun cream, brukt i mange år, men har i år kjøpt beauty of joseon sin siden den har fått så sinnsykt mye skryt.. i fjor prøvde jeg purito sin, men ble ikke imponert og var ikke bedre enn cosrx sin, så ble til at jeg kjøpte en ny fra cosrx i fjor.. får se om jeg må det i år også eller om jeg får en ny favoritt 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...