Gjest LoisLane Skrevet 2. januar 2006 #1 Skrevet 2. januar 2006 Jeg oppfordrer alle - faste brukere og gjester - til å unngå denne på seksualitet-forumet i år. Alle har vel noe som får dem til å kaste opp, det være seg makrell i tomat, analsex eller misjonærstilling. Vær så snill - ta hensyn og uttrykk det på andre og sakligere måter!
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 2. januar 2006 #2 Skrevet 2. januar 2006 Jo mindre folk har, desto mer . Det er min teori.
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 Et veldig godt nyttårsforsett. De som blir kvalme av andres sexliv kan kanskje surre rundt i andre foraer i stedet?
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2006 #6 Skrevet 2. januar 2006 Med mindre noen helt ærlig sier de har hatt trekant med sin far og sin bestefar skal jeg holde meg for god for den
Gjest 2324 Skrevet 2. januar 2006 #7 Skrevet 2. januar 2006 Enig med Towelie, så lenge man ikke drar inn nære familiemedlemmer skal jeg også la være å bruke den. Og det er vel i akkurat den sammenhengen, jeg tidligere har brukt den også, derfor burde det ikke by for altfor store problemer! Men er enig med deg LL!
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2006 #8 Skrevet 2. januar 2006 Jepp. Vil folk spy så får de gå et annet sted.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #9 Skrevet 2. januar 2006 Blir vel opp til hver enkelt det. Hvis noen synes noe er ekkelt,så må de da få lov å utrykke det...
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2006 #10 Skrevet 2. januar 2006 Man må kunne si ifra om noe byr en imot, men man kan faktisk oppføre seg som folk likevel. Man kan for eksempel være Jeg har et ønske til: Kan vi være så snille å holde oss unna denne nedlatende figuren her også?
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2006 #11 Skrevet 2. januar 2006 Blir vel opp til hver enkelt det. Hvis noen synes noe er ekkelt,så må de da få lov å utrykke det... ← Ja, men det er mange måter å uttrykke seg på. Som Paige skriver, så kan man oppføre seg som folk.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #12 Skrevet 2. januar 2006 Joda,men det er da ikke noe å ta på vei for da. Smiliesene er jo til for å brukes.....
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2006 #13 Skrevet 2. januar 2006 Det er forskjell på bruk og misbruk, lille venn.
Gjest Bellatrix Skrevet 2. januar 2006 #14 Skrevet 2. januar 2006 Joda,men det er da ikke noe å ta på vei for da. Smiliesene er jo til for å brukes..... ← En spysmiley er ganske respektløst å bruke overfor andres seksuelle preferanser.
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #15 Skrevet 2. januar 2006 Så er det mange ekle,kvalmende seksuelle preferanser der ute og da.
Gjest LoisLane Skrevet 2. januar 2006 #16 Skrevet 2. januar 2006 Jeg skal IKKE kommentere at det er en gjest som forsvarer spy-smileyen.
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2006 #17 Skrevet 2. januar 2006 Så er det mange ekle,kvalmende seksuelle preferanser der ute og da. ← Det finnes garantert mange mennesker der ute i verden som synes akkurat dine seksuelle preferanser er motbydelige. Kommer du til å like at de spyr på deg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå