Gå til innhold

Vil avise han på en like sårende måte, hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Treffer en fyr fra tinder av og til. Men de fleste gangene vi skal møtes glemmer han at vi har avtalt og møtes. Siden det har skjedd så ofte, så ber jeg han sende melding, hvis han ikke rekker. Men han gjør heller ikke det… han beklager alltid og sier at det ikke skal skje, men nå er jeg lei. Hvordan skal jeg avise han på en like sårende måte.

Anonymkode: 30ba4...8be

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Treffer en fyr fra tinder av og til. Men de fleste gangene vi skal møtes glemmer han at vi har avtalt og møtes. Siden det har skjedd så ofte, så ber jeg han sende melding, hvis han ikke rekker. Men han gjør heller ikke det… han beklager alltid og sier at det ikke skal skje, men nå er jeg lei. Hvordan skal jeg avise han på en like sårende måte.

Anonymkode: 30ba4...8be

for en idiot. Han respekterer deg ikke.  Er vanlig folkeskikk og si i  fra at man ikke kan  møte på noe man har avtalt men innen for sex og dating er alt lov. Ikke rart vi alle blir kalde avstumpede mennesker tilslutt. 

Mest sårende måte er vanskelig for han der vil ikke bli såra uansett hva du gjør. Beste er å si nei neste gang han spør. Ellers si ja for så å avlyse uten å si noe. Så får han jo smake sin egen medisin. 

Anonymkode: 2a63f...74b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Bare kutt han ut. Hjelper ikke å hevne seg.

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du å bruke tid på en som ikke er interessert i deg?

Anonymkode: c1b3d...36c

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (Akkurat nå):

Bare kutt han ut. Hjelper ikke å hevne seg.

joda det vil føles litt godt å få tatt igjen litt når noen behandler en bedritent. Det ble jeg i hvertfall lært opp til i skolen når en blir mobbet. Å tie og ta i mot gjør jo at du ikke er i stand til å ta igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

joda det vil føles litt godt å få tatt igjen litt når noen behandler en bedritent. Det ble jeg i hvertfall lært opp til i skolen når en blir mobbet. Å tie og ta i mot gjør jo at du ikke er i stand til å ta igjen. 

Å si ifra er ikke det samme som å hevne seg.

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er vel bedre å kutte han helt ut. Trenger bare å la være å svare han det.

Anonymkode: b657d...833

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (2 minutter siden):

Å si ifra er ikke det samme som å hevne seg.

det er ikke hevne seg å gjøre som den andre gjør. Det har jo mange sagt her på kg at ikke gi mer enn du får. Altså han avlyser avtaler. Ergo kan hun gjøre det samme hvis det føles bedre for henne. Tross alt henne som det gjør vondt til.  Det ødelegger folks selvbildet å bli behandlet slik på dating fronten. Det er verre. 

Skrevet

Han bryr seg ikke nok til å kunne bli såret på samme måte, virker det som. Ville kuttet ham ut. Ghost ham, hvis du vil være kjip. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Avtal å møtes et sted men ikke dukk opp. Slett han fra alle plattformer ti min før møtet

Anonymkode: 7082d...6c8

AnonymBruker
Skrevet

Avtal å møte ham på en dyr restaurant (han bestiller bord, du sier at dere skal spleise) og så lar du være å møte. Ikke svar på meldinger eller telefon før neste dag. "Oj, glemte det helt."

Anonymkode: 58d47...6c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Avtal å møte ham på en dyr restaurant (han bestiller bord, du sier at dere skal spleise) og så lar du være å møte. Ikke svar på meldinger eller telefon før neste dag. "Oj, glemte det helt."

God plan ts... gjør det skikkelig så kanskje han skjerper seg med neste dame så slipper hun å gå igjennom samma dritten som du gjorde.  Dårlig oppførsels skal ikke belønnes ved at de bare slipper unna ved at man ikke gjør noe.  De lærer jo ingenting av det. Bare at det er greit å holde på sånn med neste dame og. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han høres ikke ut som en type som går på dyr restaurant, og iallfall ikke som en som bestiller bord 😅

Anonymkode: 7082d...6c8

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er både sårende, men og realt å si rett ut at du ikke gidder å bruke tid på han lenger, han er ikke verdt det. 

Anonymkode: 46085...06b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei, ikke gjør det. Det gir han enda en mulighet til å såre henne. 

For det første kan han glemme igjen, eller så kan han "late" som om han hadde glemt det, eller bare gjøre noe annet bedritent, som bare får TS til å føle seg som en "tulling". 

Det beste du kan gjøre er å ta tilbake din energi, og deg selv. Bare gosthe. Slett han. ikke bry deg. Han er borte! 

Han har aldri eksistert... POFF!

Anonymkode: 2e4db...749

Gjest Kvinneliv
Skrevet

Vis at du har en verdi. Si at du forventer bedre oppførsel og at dette er ikke noe for deg. Bye bye, little boy

AnonymBruker
Skrevet

Aldri svar han igjen, kanskje det svir litt 

Anonymkode: de34d...732

Skrevet

Han opptrer totalt respektløst, og du er opptatt at følelsene hans? Seriøst?! Ta deg sammen.
"Dette fungerer ikke. Vennligst ikke kontakt meg igjen." Det holder lenge.

• Liker 1
Skrevet

Ts her. Ga opp på å fortelle venninner at jeg møtte han, fordi han alltid avlyste. Så fint å få så mange gode forslag, trengte virkelig å høre det. 

• Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...