AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Hvor lenge skal man vente på at noen blir klar for et forhold? Har truffet en mann i to mnd. Han vil ta det veldig sakte og sier at han ikke vil sette «label» på noe enda. Resultatet er at jeg føler meg usikker og deprimert fordi mine emosjonelle behov ikke blir møtt. Bør jeg bare gi det opp? Anonymkode: bedef...cd1 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #2 Skrevet 9. april 2023 Du skal ikke vente på noen. Gå heller videre og finn deg en mann som vet hva han vil. Anonymkode: 5af9c...bd4 4 6
svartkatt Skrevet 9. april 2023 #3 Skrevet 9. april 2023 Vet ikke. Venter på en jeg ikke har møtt ennå.. og det er gått ganske lang tid nå.. Gikk endel tid før jeg møtte eksene og.. så kanskje er det et bra tegn.. 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #4 Skrevet 9. april 2023 Gi opp han og gå videre. Ikke vent. Si at han kan ta kontakt når han er klar for mer, men at det ikke er sikkert du er på samme sted da. at du blir deprimert er ikke godt for deg, og kan lede til «hekt», som det er skrevet endel om i en annen tråd her. Du vil ikke oppleve det. Anonymkode: 1708a...b34 1 5
Ellah Skrevet 9. april 2023 #5 Skrevet 9. april 2023 2 mnd er ikke så lenge. Vet du hvorfor han ikke vil definere det? Selv har jeg nå datet i snart 6 mnd uten at han vil definere det. Det synes jeg er i lengste laget, men vi har snakket mye om det og jeg forstår på en måte hvor det kommer fra. Tok det ikke opp før det hadde gått 4 mnd. Har møtt venner og familie til hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6 Skrevet 9. april 2023 Ellah skrev (Akkurat nå): 2 mnd er ikke så lenge. Vet du hvorfor han ikke vil definere det? Selv har jeg nå datet i snart 6 mnd uten at han vil definere det. Det synes jeg er i lengste laget, men vi har snakket mye om det og jeg forstår på en måte hvor det kommer fra. Tok det ikke opp før det hadde gått 4 mnd. Har møtt venner og familie til hverandre. Hvordan orker du dette? Hva gjør han for å trygge deg? Anonymkode: bedef...cd1 1 1
Andro Skrevet 9. april 2023 #7 Skrevet 9. april 2023 Jeg syns at to måneder er kort tid, men du har en magefølelse på at ventingen er bløff sant? Det er derfor du blir usikker, fordi du ikke får bekreftelser, og ikke vet om dere har samme mål med å ha kontakt. 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #8 Skrevet 9. april 2023 Ingen fasitsvar på slikt. Dersom du har møtt riktig person kan du vente mye lenger enn to måneder. Anonymkode: 66c7a...8a5 1
Ellah Skrevet 9. april 2023 #9 Skrevet 9. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan orker du dette? Hva gjør han for å trygge deg? Anonymkode: bedef...cd1 Jeg orker fordi jeg vil ha mannen, og at det egentlig bare er det å kalle hverandre kjærester som mangler. Om han trenger lengre tid på å kalle meg kjæresten sin så får det bare være sånn. Jeg vet han kun møter meg, og at det er helt andre ting enn at han vil ha mulighetene åpne for at han ikke vil definere det enda. Endret 9. april 2023 av Ellah
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #10 Skrevet 9. april 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Jeg syns at to måneder er kort tid, men du har en magefølelse på at ventingen er bløff sant? Det er derfor du blir usikker, fordi du ikke får bekreftelser, og ikke vet om dere har samme mål med å ha kontakt. Vet ikke om det er bløff, men jeg får iallfall ikke nok bekreftelse. Jeg vil heller ikke være needy Anonymkode: bedef...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #11 Skrevet 9. april 2023 Ellah skrev (Akkurat nå): Jeg orker fordi jeg vil ha mannen, og at det egentlig bare er defineringen kjærester som mangler. Om han trenger lengre tid på å kalle meg kjæresten sin så får det bare være sånn. Jeg vet han kun møter meg, og at det er helt andre ting enn at han vil ha mulighetene åpne for at han ikke vil definere det enda. Hvilke grunner har han da? Anonymkode: bedef...cd1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #12 Skrevet 9. april 2023 Jeg som kvinne ville syntes det var alt for tidlig definere etter bare to måneder. Anonymkode: f32d7...fd2
cafflatte Skrevet 9. april 2023 #13 Skrevet 9. april 2023 Jeg synes to mnd er for lenge til å ikke vite hva han vil fremover. Skjønner godt du er usikker og deprimert. Jeg hadde gitt opp, hadde ikke orket dette. 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #14 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg som kvinne ville syntes det var alt for tidlig definere etter bare to måneder. Anonymkode: f32d7...fd2 Ja, det er kanskje det… bare kjenner at jeg er så redd for å bli såret om vi treffes mye lenger og jeg blir forelsket Anonymkode: bedef...cd1 1
Ellah Skrevet 9. april 2023 #15 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvilke grunner har han da? Anonymkode: bedef...cd1 Litt psyke og mye tidligere erfaringer. Jeg vet han er interessert og at han vil fortsette det vi har, så er ikke i tvil på at han kommer dit etterhvert.
Andro Skrevet 9. april 2023 #16 Skrevet 9. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (23 timer siden): Vet ikke om det er bløff, men jeg får iallfall ikke nok bekreftelse. Jeg vil heller ikke være needy Anonymkode: bedef...cd1 Ikke skam deg over å ha behov. Du har lov til å være et helt menneske. Det går an å si fra om sin egen usikkerhet, uten å bli masete, og høre hva han tenker om framdriften. Jo løsere svar, jo mindre sannsynlig. Endret 10. april 2023 av Andro 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #17 Skrevet 9. april 2023 Når en mann sier at han ikke er klar for et forhold så betyr det et forhold med DEG. De bare unnlater å si det så avvisende fordi det er greit å ha en dame i mellomtiden til den han virkelig vil ha dukker opp Anonymkode: e27f2...8dd
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #18 Skrevet 10. april 2023 Han gjør deg allerede utrygg! Du skal ikke vente i det hele tatt. Kvitt deg med han, dette blir ikke bra for deg. Usundt etter bare to mnd…. Anonymkode: 84deb...a94 1 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #19 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Ja, det er kanskje det… bare kjenner at jeg er så redd for å bli såret om vi treffes mye lenger og jeg blir forelsket Anonymkode: bedef...cd1 Min erfaring er at mange menn som går raskt inn i forhold etterhvert viser seg være ikke fult så bra likevel... Jeg vil bli skikkelig kjent med en mann før jeg går inn i forhold, nettopp fordi jeg prøver unngå bli såret. Anonymkode: f32d7...fd2
Andro Skrevet 10. april 2023 #20 Skrevet 10. april 2023 Jeg ville ikke ha sagt at jeg var i et forhold med noen jeg ble kjent med for to måneder siden. Dersom det som har skjedd mellom oss de to månedene har vært veldig bra, så kunne vi vært enige om at et forhold var målet med å bli mer kjent framover. Det ville ikke betydd at jeg ikke var klar for et forhold, men at jeg ikke vet nok om et menneske til å definere et forhold i løpet av så kort tid. Å ta store beslutninger raskt er et faresignal. At noen vil bli kjent med deg før dere blir sammen er ikke en avvisning. Dersom en person har stevnemøter med deg, men uttrykker at han ikke er ute etter et forhold: Det blir noe anna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå