Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner hasj lukt fra naboen.  Hva gjør man? Hører aldri noe fra vedkommende ellers,stille og rolig. 

Anonymkode: 1712c...8ed

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ignorerer. Det går ikke utover deg (med mindre du plages av lukta) 

Anonymkode: 71aed...d73

• Liker 23
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg kjenner hasj lukt fra naboen.  Hva gjør man? Hører aldri noe fra vedkommende ellers,stille og rolig. 

Muligens den roligste, og dermed mest ideelle, formen for nabo, finnes ikke.

Hvis du "tyster", så mister du kanskje en som du ikke visste var perfekt før noen nye flytter inn.

Anonymkode: 2d7ad...d2e

• Liker 14
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Hvorfor skal du bry deg om det, med mindre du blir plaget på noen måte? Det finnes faktisk også noen få som får hasj på resept.

Anonymkode: 7a161...88e

• Liker 15
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Naboen oppfører seg jo bra og plager ingen, vær glad du har en nabo som er stille og rolig. Mine har flatfyll hver helg og nach til langt ute på søndag formiddag med dunkemusikk hele natta og søpler i gangen. 

Anonymkode: 1771c...18a

• Liker 15
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke gjøre noen verdens ting

Anonymkode: 1116a...a15

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Du gjør ingenting

Anonymkode: 8ef47...3fc

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Kunne du tenke deg å joine så er det bare å ringe på. Kan være naboen er gjestfri :) Ta med munch

Anonymkode: 768ba...592

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Om det ikke plager deg at det kommer inn røyk til deg, det kan jo hende, lar du det være.

Anonymkode: 5fedd...628

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Og så?

Anonymkode: 8c1c0...4ab

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ignorerer. Det går ikke utover deg (med mindre du plages av lukta) 

Anonymkode: 71aed...d73

Hvertfall ikke ta dette rådet. Bare å tipse utleier. Forhåpentligvis blir det utkastelse hvis hun leier. Kan også bar melde støy hos politiet, så tar de fort turen. Hadde selv noen drittunger som leide lenger ned i veien for noen år siden. Heldgivis forsvant de etter at jeg ringte politiet om festbråk et par ganger.

• Liker 2
Skrevet

Spør om å joine? Eller ingenting 😁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
kar90 skrev (2 minutter siden):

Hvertfall ikke ta dette rådet. Bare å tipse utleier. Forhåpentligvis blir det utkastelse hvis hun leier. Kan også bar melde støy hos politiet, så tar de fort turen. Hadde selv noen drittunger som leide lenger ned i veien for noen år siden. Heldgivis forsvant de etter at jeg ringte politiet om festbråk et par ganger.

Er vedkommende riktig heldig blir han byttet ut med en nabo som faktisk bråker. Altså, ærlig talt, hvorfor bry seg?

Anonymkode: c20b3...2c9

• Liker 20
  • Nyttig 3
Skrevet
3 minutter siden, kar90 said:

Hvor er minus poeng evt tommel ned knappen.

Du er definisjonen på mye som er feil med Norge.

• Liker 30
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Skrevet
Fant80 skrev (2 minutter siden):

Hvor er minus poeng evt tommel ned knappen.

Du er definisjonen på mye som er feil med Norge.

Ingen vil bo ved siden av røyke trash. Get over it.

• Liker 4
Skrevet (endret)
3 minutter siden, kar90 said:

Så lenge de ikke plager noen,hva er problemet. Har måtte bo ved siden av storrøykere.. Selv om de aldri pustet meg inn i trynet med dritten,så klarte jeg da litt lukt. De plaget meg eller andre husstanden aldri. 

Get over yourself.

Endret av Fant80
  • Liker 8
Skrevet

Hvis lukter kommer inn til deg ville jeg reagert. Faen meg en av de med kvalmende luktene jeg veit om.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Fant80 skrev (Akkurat nå):

Så lenge de ikke plager noen,hva er problemet. Har måtte bo ved siden av storrøykere.. Selv om de aldri pustet meg inn i trynet med dritten,så klarte jeg da litt lukt. De plaget meg eller andre husstanden aldri. 

Get over yourself.

Når du kjenner lukta plages du. Så enkelt er det. Bare å varsle utleier eller tipse politi.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du tipser selvsagt(!) politiet om vedkommende! Du kan fint gjøre det anonymt over nettet! (De kan dog finne ut hvem du er om det virkelig er nødvendig da)

Anonymkode: 87fd2...e41

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
kar90 skrev (6 minutter siden):

Jeg vil! 

Anonymkode: cd367...f14

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...