Pimbila Skrevet 2. januar 2006 #1 Skrevet 2. januar 2006 Skjønner dere hva jeg mener? Vet dere hvor de selges og hva de koster sånn ca?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 2. januar 2006 #2 Skrevet 2. januar 2006 Vanlige terracottapotter? I alle blomsterbutikker, hobbyforretninger og hagesentre i hele landet Koster fra 4-5 kr for de minste til flere hundre kroner for de aller største.
Pimbila Skrevet 2. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2006 Takk for svar. Er ikke akkurat et blomster-menneske. Hehe. Vet noen om en nettside de selger slike?
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #4 Skrevet 2. januar 2006 Det blir dyr porto på deg da! Leirkrukker er TUNGE! Prøv heller å finne et hagesenter i nærområdet ditt!
Gjest Gjest_Baremeg_* Skrevet 2. januar 2006 #6 Skrevet 2. januar 2006 Takk for svar. Er ikke akkurat et blomster-menneske. Hehe. Vet noen om en nettside de selger slike? ← Kjøpte nettopp mange slike potter hos SGS Hobby. Ikke så avskrekkende porto heller, men så kjøpte jeg en del annet også da, så jeg hadde jo regnet med at det kom til å veie litt... Her kan du bestille på nett: http://www.sgshobby.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå