AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Hva er normalt? Leser 6 uker, men er nå på min 7 uke og blør fortsatt friskt blod og endel i mengde. Har hatt utskraping av morkake men vet ikke om det har noe å si. Har ennå ikke fått brunt blod Anonymkode: be6c3...6df
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #2 Skrevet 9. april 2023 Rundt 10 uker. Blødde som kraftig mens i sikkert 8 uker. Siste ukene var det friskt blod men mer at jeg blødde en dag så stoppet det for å starte igjen dagen etter. Var sånn etter begge fødslene mine. Anonymkode: 8f199...a1c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #4 Skrevet 9. april 2023 Hadde blodspor/brunt inntil 4 uker etter fødsel. Med alle 3. Anonymkode: befb8...17c
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #5 Skrevet 12. april 2023 Jeg var også på utskrapning da snoren til morkaken røk. Fikk da høre at vi på utskraping vanligvis blør mye mindre da de tross alt har skrapt ut en del, men jeg blødde læll i 8 uker. 6 uker i god mengde, friskt blod, så døde det sakte og gradvis ut fra uke 6 til 8. legen sa det var normalt 🙂 Anonymkode: 36d65...9d8
AnonymBruker Skrevet 12. april 2023 #6 Skrevet 12. april 2023 Jeg blødde i ca 14 dager. Ganske mye. Så lett spotting etter det. Ingen utskrapning. Anonymkode: fcbab...a7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå