Gå til innhold

Hvor gikk din aller beste ferie?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor og hva gjorde dere?

Anonymkode: dbc11...02b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro til en liten gresk øy alene. Gikk langt utover hvem jeg er ved å ta kontakt med fremmede. Noen er mine venner fortsatt og det er mange år siden den turen. 

Anonymkode: 09b60...cda

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt noen helt fantastiske turer på greske øyer og fastland.
Har vært på mer fancy steder lenger unna, men det er noe med ungdom, frihet, forelskelse og den varmen...

Anonymkode: 31696...8ac

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg dro til en liten gresk øy alene. Gikk langt utover hvem jeg er ved å ta kontakt med fremmede. Noen er mine venner fortsatt og det er mange år siden den turen. 

Anonymkode: 09b60...cda

Huff, så modig du var. Tenk å oppsøke fremmede mennesker. 

Anonymkode: 73f83...835

AnonymBruker
Skrevet

Japan, Sør-Korea og Taiwan alene.

Anonymkode: 88d49...d74

Skrevet

Safari i Kenya med ei god venninne - lengter tilbake til Afrika og safari...

Skrevet

Båt- og sykkeltur langs Donau. Reiste alene sammen med en gruppe ukjente og i løpet av få dager så ble vi en veldig fin gjeng. Vi var innkvartert på en elvebåt og hver morgen fikk vi sykkel og matpakke og syklet avsted langs elva for så å møte båten på ettermiddagen. Hadde enkelte dager stopp så vi fikk bedrevet ordinær sightseeing også. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Marokko

Anonymkode: e097b...0b0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Roadtrip i sørstatene i USA med mannen min en høst for noen år siden. Var bla innom New Orleans, Memphis med Sun studios og Graceland, Nashville og Savannah. Plantasjetur og country music hall of fame. En helt fantastisk ferie. 

Anonymkode: 229fb...868

AnonymBruker
Skrevet

De forente arabiske emirater. Dubai har vært det beste stedet jeg har vært i hele mitt liv. Følte jeg var i en drøm😍 Masse å gjøre, drit god mat, shopping alt er bare fantastisk og kvalitet på sitt beste. Anbefales! 

Anonymkode: 183f3...154

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hong kong og Singapore 

Anonymkode: 2eb2b...6a3

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Den gikk til Skiathos i Hellas, og jeg reiste alene.  Det var på slutten av 80-tallet, og turismen var lite utviklet.  Husker at det bare gikk ett fly fra Norge til Skiathos i uka, og det var med mellomlanding på fastlandet.  
Leide meg moped og dro til forskjellige strender.  Fant verdens vakreste sandstrand ytterst på øya.  Der gikk ingen bilvei, var ingen utleie av solsenger og parasoller heller,  men der var faktisk èn (veldig enkel) strandbar.   Møtte en norsk venners venner gjeng der, som fortalte hvor de var om jeg trengte selskap.  Gjengen kalte seg KAOS, for Klart Annerledes Og Spennende :)  
Etter dette kom jeg tilbake til Skiathos i flere år, også med mannen min.  Men turismen endret Skiathos mer enn jeg likte, så vi flyttet til andre øyer.  

Anonymkode: 45322...eab

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Den gikk til Skiathos i Hellas, og jeg reiste alene.  Det var på slutten av 80-tallet, og turismen var lite utviklet.  Husker at det bare gikk ett fly fra Norge til Skiathos i uka, og det var med mellomlanding på fastlandet.  
Leide meg moped og dro til forskjellige strender.  Fant verdens vakreste sandstrand ytterst på øya.  Der gikk ingen bilvei, var ingen utleie av solsenger og parasoller heller,  men der var faktisk èn (veldig enkel) strandbar.   Møtte en norsk venners venner gjeng der, som fortalte hvor de var om jeg trengte selskap.  Gjengen kalte seg KAOS, for Klart Annerledes Og Spennende :)  
Etter dette kom jeg tilbake til Skiathos i flere år, også med mannen min.  Men turismen endret Skiathos mer enn jeg likte, så vi flyttet til andre øyer.  

Anonymkode: 45322...eab

Å være turist på 70-80-tallet må ha vært fantastisk....nå i dag er jo mange steder helt ødelagt.

Anonymkode: 409ce...c02

• Liker 3
Gjest Blinkie
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.4.2023 den 17.54):

Hvor og hva gjorde dere?

Anonymkode: dbc11...02b

Mauritius ❤️ Fiji ❤️ avslapping, god mat. God drikke. Opplevelser. Gikk turer. 

AnonymBruker
Skrevet

New Zealand. Vakker natur og mange actionfylte ting å gjøre.

Anonymkode: b256b...faa

• Hjerte 1
Skrevet

To ulike turer, men må ha med begge!

Backpacking på Cuba og i Sør-Amerika. Var 10 dager på Cuba med reisevenner jeg fant på nett og 1,5 mnd alene i Peru, Bolivia, Chile, innom Argentina og Brasil. En verdensdel jeg hadde drømt lenge om å besøke, og det svarte til forventningene! Spennende historie og fantastisk natur.

USA med mannen i én måned. Vi var i New York, New Orleans, San Francisco, Yosemite, langs kysten av California og Grand Canyon. Fokuserte mest på noen storbyer og naturopplevelser. Høyere budsjett og kos med god mat og drikke hele veien.

AnonymBruker
Skrevet

Fiji. Bodde på en øy uten en eneste meter med vei. Helt fantastisk.

Anonymkode: 36f44...d56

AnonymBruker
Skrevet

Skottland - reiste alene, tok med fela, dro langt nord til en liten by ved kysten og spilte og drakk øl. Fantastisk tur!

Anonymkode: fb350...8c8

Skrevet

Høres kanskje litt kjedelig ut, men dro til sunwing resort på Rhodos (kalithea) sammen med barna. 
Gleden barna viste under ferien er noe av det beste jeg har opplevd. Har to små jenter som virkelig storkoste seg. Har aldri hatt en mer lykkefølt ferie noen gang. 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Torremolinos i Spania ❤️ 

Anonymkode: 1a7e4...ae9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...