Gå til innhold

Advare andre damer mot min eks - finnes det grupper for slikt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har omsider klart å komme meg ut av et veldig dårlig forhold.Min eks var meget ustabil og jeg skjønte etterhvert at det måtte være en diagnose inne i bildet. Noe han nektet for. Et helt enormt temperament, på sekundet kunne han bli en annen person, da visste han ikke hva han gjorde. Veldig kontrollerende og sjalu, sporet bilen og hacket mobilen min. Selv om det var han som var utro flere ganger. Jeg fikk ikke ha kontakt med noen til slutt. Dråpen var da jeg fant medisinen hans for schizofreni og bipolar, da bestemte jeg meg. Pillene funket tydeligvis ikke. 

Nå er han på mange datingapper og jeg vet han leter etter et nytt offer. Jeg unner ingen å involvere seg med han, har så lyst å advare andre damer mot han slik at ikke flere får livet sitt ødelagt pga han. Han er farlig rett og slett. Vet eksen hans havnet på psykiatrisk pga han. 

Finnes det noen nettsider eller grupper på Facebook ( bortsett fra " Jenter på Tinder") der man kan advare mot slike menn? 

Anonymkode: ca2d2...1bc

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det falt deg inn å sjekke i en sånn gruppe da du først møtte han? Vil tro han passet på å vise seg fra sin beste side, og at dritten kom etterhvert. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er faktisk ulovlig å henge ut personer på den måten , uansett hva vedkommende har gjort. 

Anonymkode: 8e511...8a5

• Liker 5
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Mulig «jenter på Tinder» finnes fortsatt 🤷‍♀️

Anonymkode: 95e5b...1f9

AnonymBruker
Skrevet

Dette er så dumt at jeg ikke har ord. 

Nei, han er ikke på søken etter noe nytt offer. 

Vil du si det samme om kvinner med diagnoser som også oppfører seg oppfarende, kontrollerende etc? 

Anonymkode: dc19c...532

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo ikke advare andre om en eks. De aller fleste vil tenke du er en forskrudd eks. Du kommer med din side, og han har kanskje en helt annen opplevelse av forholdet.

Du skriver du er ute av forholdet, da er du ute og går videre med ditt liv uten å hevne en eks. 

Anonymkode: 98b7e...cbe

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

La det fare, du er helt på jordet. 

Anonymkode: 5c499...a0f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja men poster den ikke på et offentlig forum full av kvinnehatende menn som vil gjøre alt i sin makt på å fjerne gruppen og trakassere og true medlemmene 

Anonymkode: fe735...848

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan jo ikke advare andre om en eks. De aller fleste vil tenke du er en forskrudd eks. Du kommer med din side, og han har kanskje en helt annen opplevelse av forholdet.

Du skriver du er ute av forholdet, da er du ute og går videre med ditt liv uten å hevne en eks. 

Anonymkode: 98b7e...cbe

Dette. Jeg forsøkte å advare ei, det var velment men fikk bare sinne og trusler tilbake samt en veldig sint eks som prøvde å ta hevn, fordi hu sladra til han. Ikke gjør det. Du kan sette deg selv i livsfare. De vil alltid forsøke å finne nye ofre. Og du vil ikke kunne redde de.

Anonymkode: a7110...acc

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tenkt at jeg skal advare noen mot noen, det er ingen som kommer til å tro på deg uansett. Min ex er en narsissist, men ingen som tror meg. Man må ha opplevd det selv for å forstå det. 

Anonymkode: 3438d...817

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo overhodet ikke snakk om noe hevn på en eks, det er for å redde andre damer og evt deres barn fra å få livene sine ødelagt. Hadde det vært snakk om bare litt kontrollering og sinne hadde jeg ikke bekymret meg. Det er snakk om mye mer, grove alvorlige ting. Jeg hadde ønsket at noen advarte meg mot han på forhånd, da hadde jeg ikke sittet i den situasjonen jeg gjør nå. Ikke sikkert jeg hadde fulgt advarslene helt i begynnelsen, men jeg hadde sett de røde flaggene langt tidligere og ikke involvert barna. 

Hadde da ikke tenkt å henge han ut med bilde og fullt navn, hvis folk datet han hadde de nok skjønt det var han utifra litt kryptisk info. Det er lov å være diskré og smart.

HI

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette er jo overhodet ikke snakk om noe hevn på en eks, det er for å redde andre damer og evt deres barn fra å få livene sine ødelagt. Hadde det vært snakk om bare litt kontrollering og sinne hadde jeg ikke bekymret meg. Det er snakk om mye mer, grove alvorlige ting. Jeg hadde ønsket at noen advarte meg mot han på forhånd, da hadde jeg ikke sittet i den situasjonen jeg gjør nå. Ikke sikkert jeg hadde fulgt advarslene helt i begynnelsen, men jeg hadde sett de røde flaggene langt tidligere og ikke involvert barna. 

Hadde da ikke tenkt å henge han ut med bilde og fullt navn, hvis folk datet han hadde de nok skjønt det var han utifra litt kryptisk info. Det er lov å være diskré og smart.

HI

Skulle gjerne ha visst på forhånd hvem det er. Ee han på tinder kan du legge han til på tinder jenter eller tinder pluss 30

Anonymkode: a7110...acc

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken alderskatrgori? Livredd for å treffe på en sånn gal fyr..

Anonymkode: 0e72b...b09

AnonymBruker
Skrevet

Medisinen som er for schizofrene og bipolare er det mange som får pga. søvnproblemer, uten at de har disse diagnosene. Så vær forsiktig med å konkludere på diagnoser kun utifra at de har denne medisinen. Jeg går på den selv pga. søvn) og er livredd for at noen skal finne den hos meg og tro at jeg har disse diagnosene... Heldigvis står det jo på merkelappen hva jeg får den for, men om noen har de litt travelt er det jo ikke sikkert at de ser den.

Anonymkode: abfbc...497

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenk hva sånne sider hadde gjort med de som ikke var så farlige og hadde en (h)eks som var hevngjerrig for "ingenting". Du får håpe at neste "offer" ser flaggene tidligere, vi pleier å gjøre det jo eldre og klokere vi blir. La nå historien du ha rmed han ligge begravd og gå videre med livet ditt. 

Anonymkode: 197e4...f36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan anmelde han. 

Anonymkode: c35b9...7c6

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du kan anmelde han. 

Anonymkode: c35b9...7c6

Hva skal hu egentlig anmelde han for? 😅

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det finnes flere grupper på IG og fb; Jenter på Tinder (en for 30+ en for 30-) og Are We Dating The Same Guy Norway ( + lokalgrupper) 

mye aktivitet på disse.. 

Om det hjelper er en annen sak 😅

Anonymkode: 4c7b1...e8b

AnonymBruker
Skrevet

Er godt voksen jeg, så jo noen tegn tidlig, men han var utrolig flink til å snakke for seg. Han kan alle knep i boka, derfor det er ekstra skummelt, ting skjer så gradvis at man merker det ikke i tide. Gaslighning, trakassering, vold og trusler gjør at man begynner å tvile på seg selv og blir handlingslammet. Tror det er vanskelig å forstå for folk som ikke har opplevd det. Så har han den andre siden av seg selv da, som er supersjarmerende, veldig hjelpsom, generøs og trivelig. Men kan klikke fullstendig på et sekund uten forvarsel. Man blir mindfucka av sånt. 

Vært fint hvis jenter hadde stått mer sammen, ikke for å kaste dritt om menn, men for å skåne hverandre mot slike destruktive mannfolk. 

HI

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilken alderskatrgori? Livredd for å treffe på en sånn gal fyr..

Anonymkode: 0e72b...b09

Født 1975

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...