AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Har handlet noen nye møbler grunnet flytting, men ser nå at forventet leveringstid har blitt endret minst to ganger. Jeg har ikke blitt kontaktet hverken på telefon eller epost og har måttet finne dette ut på egenhånd gjennom MinSide. Det betyr at jeg får møblene mine tidligst(!) mer enn 10 uker fra jeg bestilte dem. Hadde det vært snakk om et lite møbel hadde jeg nok ikke tatt meg bry med dette, men det er store møbler som brukes i det daglige og som man er avhengig av. Er det noen som har vært i en lignende situasjon tidligere og som har klaget? Hvordan gikk dere frem? Anonymkode: ae655...f0e
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #2 Skrevet 10. april 2023 Jeg ba om å få hevet kjøpet, det gikk fint. Anonymkode: afc13...f58
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #3 Skrevet 10. april 2023 Hvilken leveringstid fikk du oppgitt da du kjøpte møblene? Anonymkode: a74c7...0f3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #4 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken leveringstid fikk du oppgitt da du kjøpte møblene? Anonymkode: a74c7...0f3 I butikken fikk jeg beskjed om at det fort kunne ta 5-7 uker, i ordrebekreftelsen stod det ca 8 uker. Vi er forbi begge leveringstidene. Anonymkode: ae655...f0e
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #5 Skrevet 14. april 2023 Kan jeg gjette på at du har bestilt fra Trademax? Anonymkode: 0b8fc...f90
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #6 Skrevet 14. april 2023 Skjønner frustrasjonen din, ts. Å bestille møbler tar lang tid. Vi vant budrunden på huset vårt i oktober og bestilte sofa med en gang, den kom i januar. Var forventet 2. januar, men kom 14. Det er materialmangler, ettervirkning av pandemi, skyhøye kostnader og krig. Eneste som kom litt for tidlig var spisebordet fra Skeidar, det var litt klønete for vi hadde ikke overtatt huset enda. Andre sofaen endra de og leveringstid to ganger. Trademax må man bare regne med er forsinka, tv bordene våre er derfra og de kom en måned for sent 😂 Anonymkode: e69ea...d82
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2023 #7 Skrevet 5. mai 2023 Jeg har nå fått levert både seng og sofa, men sengen har skader. Har gitt beskjed til butikken, men de vet ikke hvor lang tid det vil ta sier dem? Noen som vet hvilke rettigheter jeg har? Holder på å bli sprø. Ligget på en luftmadrass i altfor mange uker nå og har vondt i både rygg og nakke. Ts Anonymkode: ae655...f0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå