Gå til innhold

Bestille wolt/foodora når man bor på hotell

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager om dette er et teit spørsmål,  men vi har verken wolt eller foodora her hvor jeg bor, så har aldri prøvd å bestille gjennom dem.

Oppgir man hotellrom noe sted i bestillingen? Leverer de på døra eller må man med i resepsjonen? 

Hvilken tjeneste er best? Skal på jobbreise neste uke, men vurderer å spise på rommet for å få unna mye jobb.

Anonymkode: 0a0bb...f70

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått ned til inngangen og møtt de på utsiden av hotellet. De ringer når de er der. Det er mulig å skrive i instruksjoner i bestillingen at de skal komme opp på rommet også, så lenge hotellet har fri adgang og man ikke behøver kode eller nøkkelkort for å komme inn (som var tilfellet på hotellet jeg bestilte foodora til). 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Blueberrysmoothie skrev (14 minutter siden):

Jeg har gått ned til inngangen og møtt de på utsiden av hotellet. De ringer når de er der. Det er mulig å skrive i instruksjoner i bestillingen at de skal komme opp på rommet også, så lenge hotellet har fri adgang og man ikke behøver kode eller nøkkelkort for å komme inn (som var tilfellet på hotellet jeg bestilte foodora til). 

Har faktisk opplevd at de har fått komme opp på rommet selv om det trengs kort for heisen. Har da som regel tenkt at jeg må møte de i resepsjonen (og gjerne vært på vei ut døra) når de plutselig står på døra til rommet. 

TS: har brukt det meste av tjenester gjennom årene, direkte fra resturanter, wolt, foodora ++, hvem som er best varierer sterkt. Men har litt bedre erfaring med Wolt den siste tiden. Har lagt til romnummer i bestillingen under leveringsinstruksjoner, med gjerne beskjed om at resepsjon varsler. Men som oftest har de da som sagt bare blitt sluppet opp. De fleste hoteller er godt kjent med slike bestillinger, og de er jo uniformerte også. 

Anonymkode: 42931...577

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bare møtt de utenfor😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Beklager om dette er et teit spørsmål,  men vi har verken wolt eller foodora her hvor jeg bor, så har aldri prøvd å bestille gjennom dem.

Oppgir man hotellrom noe sted i bestillingen? Leverer de på døra eller må man med i resepsjonen? 

Hvilken tjeneste er best? Skal på jobbreise neste uke, men vurderer å spise på rommet for å få unna mye jobb.

Anonymkode: 0a0bb...f70

Du kan få de til å levere på rommet, men jeg går som regel ned å møter dem i resepsjonen.

Jeg bruker Foodra i Norge, og Bolt Food og Uber eats i utlandet

Anonymkode: 03624...af1

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...