AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Det er jo ikke slik i det hele tatt. Jeg har nylig kommet ut av et ekteskap som var sexløst de siste årene. Nå som singel og alminnelig søt dame i midten av førtiårene har jeg iløpet av et halvt år ikke hatt et eneste tilbud.. Anonymkode: 97be8...fdd 7
Andro Skrevet 9. april 2023 #2 Skrevet 9. april 2023 Det høres merkelig ut. Opplever folk deg som hyggelig? Jeg hadde en motbydelig strøm at ekle henvendelser de første par årene etter at jeg ble skilt. 2
Gjest Lykkedykker Skrevet 9. april 2023 #3 Skrevet 9. april 2023 Tilbud ringer ikke på døra av seg selv. Du må aktivt oppsøke rette lokaler.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #4 Skrevet 9. april 2023 Andro skrev (11 minutter siden): Det høres merkelig ut. Opplever folk deg som hyggelig? Jeg hadde en motbydelig strøm at ekle henvendelser de første par årene etter at jeg ble skilt. Jeg er nok litt sjenert.. ts Anonymkode: 97be8...fdd
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #5 Skrevet 9. april 2023 Det er fordi ingen vet at du er singel. Så fort du annonserer det så vil det renne inn tilbud. Anonymkode: d7836...a4b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det er jo ikke slik i det hele tatt. Jeg har nylig kommet ut av et ekteskap som var sexløst de siste årene. Nå som singel og alminnelig søt dame i midten av førtiårene har jeg iløpet av et halvt år ikke hatt et eneste tilbud.. Anonymkode: 97be8...fdd Det høres ut som om verden begynner å balansere riktig. Slik jeg forstår deg, så ønsker du deg litt seksuell oppmerksomhet? Da må du nok gjøre deg tilgjengelig i sosiale settinger, eller datingapper. Alle skal få. Anonymkode: eef45...1a0 4
Flintis Skrevet 9. april 2023 #7 Skrevet 9. april 2023 Kanskje du må prate med noen som du finner attraltive. 2
Bamseklemmer Skrevet 9. april 2023 #8 Skrevet 9. april 2023 Det blir så mye enklere hvis man treffer noen som bare vil ha et snøs i ONS. De finnes stort sett på hver fest, men det er litt vanskelig å finne dem. Men det finner man ikke ut, før man flørter eller prater med dem ..og som god menneskekjenner har jeg funnet mange. De fleste kvinner jeg har pratet med, sier ikke at de vil ha sex direkte. Men etter litt flørting, vil de jo ha meg med hjem.. da lukter jeg lunta😇 Man trenger ikke å være på fest heller.. det går fint å flørte alle andre steder også. Folk er generelt kresne har jeg inntrykk av, og går glipp av fantastisk deilig og vakker sex.. og det skaper jo også nytt vennskap hvis vi treffes flere ganger😉😘
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #9 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er jo ikke slik i det hele tatt. Jeg har nylig kommet ut av et ekteskap som var sexløst de siste årene. Nå som singel og alminnelig søt dame i midten av førtiårene har jeg iløpet av et halvt år ikke hatt et eneste tilbud.. Anonymkode: 97be8...fdd Få høre hva du har gjort for å gjøre menn oppmerksom på at du er interessert først, så skal jeg gi deg noe tips😉 Anonymkode: cefba...28b
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #10 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Få høre hva du har gjort for å gjøre menn oppmerksom på at du er interessert først, så skal jeg gi deg noe tips😉 Anonymkode: cefba...28b Jeg har egentlig ikke gjort så mye, bare snakket litt om hverdagslige ting, smilt og vært hyggelig😅 ts Anonymkode: 97be8...fdd
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #11 Skrevet 9. april 2023 Jeg fikk en melding på Tinder hvor det stod "Slikke nå". Ingenting annet. Ingenting før det. Regner ikke det som en seriøs mulighet for sex da han som skrev garantert er mentalt tilbakestående. Anonymkode: 91f51...c06
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #12 Skrevet 9. april 2023 Du kan jo bare trykke på noen knapper på tinder eller lignende så kan du jo velge deg en å ha sex med? Så det er jo uendelig enkelt. Hvis du leser litt her inne blir mange nedrent på gata, butikken, bussen etc. og. Men de har kanskje et mer åpent kroppsspråk enn det du har? Anonymkode: fa0c1...d41
Arild37 Skrevet 9. april 2023 #13 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er jo ikke slik i det hele tatt. Jeg har nylig kommet ut av et ekteskap som var sexløst de siste årene. Nå som singel og alminnelig søt dame i midten av førtiårene har jeg iløpet av et halvt år ikke hatt et eneste tilbud.. Anonymkode: 97be8...fdd Hvis jeg skulle kun ventet på tilbud, så er det fare for jeg fortsatt hadde vært jomfru.. Hvis du er en alminnelig søt dame, så får du napp etter maks noen få forsøk, mest sannsynlig første. Det er ikke noe farlig å ta initiativ, ikke som dame heller, her har dere litt å lære, egentlig vil jeg si det er mye mindre skummelt for dere, fordi kvinner avviser mer enn det menn gjør. Det er ikke mangel på interesse der ute, men hvis du virker litt lukket, så antar vi menn at du ikke ønsker kontakt, og da lar veldig mange være å ta initiativ
feliek54 Skrevet 9. april 2023 #14 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er jo ikke slik i det hele tatt. Jeg har nylig kommet ut av et ekteskap som var sexløst de siste årene. Nå som singel og alminnelig søt dame i midten av førtiårene har jeg iløpet av et halvt år ikke hatt et eneste tilbud.. Anonymkode: 97be8...fdd Hvis du er lit aktiv så er det flere som vil ha sex med deg. mer en du aner, men om det kun er sex eller noe mer er nok ikke godt å vite. Men jeg tror at det er er flertall over de som bare vil ha sex.
Fant80 Skrevet 9. april 2023 #15 Skrevet 9. april 2023 Du har satt markedsedprisen din alt for høyt. Da vil du bare få useriøse og slibrige tilbud. Det er fint at du tenker høyt om deg selv,men en Tinder annonse der det f.eks står bulletpoints med kriterier som må innfries,som om det er en jobbsøknad vil ikke tiltrekke seg enormt med tilbud. Ellers regner jeg med det er nok av "likes" om det er Tinder vi snakker her. Det er heller ikke så hjelpsomt å sitte å vente på svar etter en match. Klassisk Norske damer tar aldri kontakt. Det er ikke riktig at damer alltid skal måtte ta kontakt først,men det gjelder ikke menn heller. Det er en slags uskreven regel som har oppstått. Her må man gjerne ta en runde med seg selv. Tenke litt rasjonelt og gjerne litt ydmykt. Ikke sitte på en høy hest. Sier absolutt ikke dette er det som skjer i ditt tilfelle,men det er i alle fall ikke anbefalt. 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #16 Skrevet 9. april 2023 Det er ærlig talt ikke noe enkelt å finne seg en elsker når man er singel kvinne. Man er jo på ingen måte tjent med ekle menn som kun vil tømme seg, og ikke bryr seg om hva kvinnen får ut av det. Når menn sier at kvinner får sex så enkelt er det fordi de ikke skjønner at sex kan være ekkelt, ubehagelig og vondt for kvinner også, om mannen ikke bryr seg, og det er menn som vil tømme SEG som fort og lett stiller opp, mens vi kvinner selvfølgelig ønsker å ha utbytte av sex vi også, og det er vanskelig å finne menn som gidder det. Som er verdt å ha sex med. Anonymkode: 3ea79...932 6 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #17 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er ærlig talt ikke noe enkelt å finne seg en elsker når man er singel kvinne. Man er jo på ingen måte tjent med ekle menn som kun vil tømme seg, og ikke bryr seg om hva kvinnen får ut av det. Når menn sier at kvinner får sex så enkelt er det fordi de ikke skjønner at sex kan være ekkelt, ubehagelig og vondt for kvinner også, om mannen ikke bryr seg, og det er menn som vil tømme SEG som fort og lett stiller opp, mens vi kvinner selvfølgelig ønsker å ha utbytte av sex vi også, og det er vanskelig å finne menn som gidder det. Som er verdt å ha sex med. Anonymkode: 3ea79...932 Til og med som mann skjønner jeg det. Men for å finne den brukbare elskeren, eller prøve seg gjennom fem ubrukelige, så må hun jo finne dem, eller få tilbudet. Det er jo det ts spør om. Anonymkode: eef45...1a0
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #18 Skrevet 9. april 2023 Last ned tinder, få en match, spør om han vil møtes for sex. Så enkelt er det. Anonymkode: 5e8e1...e42
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #19 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Last ned tinder, få en match, spør om han vil møtes for sex. Så enkelt er det. Anonymkode: 5e8e1...e42 Tør ikke.. ts Anonymkode: 97be8...fdd
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #20 Skrevet 10. april 2023 Jeg er K47 og har tinder. Får mye matcher og "problemet" er jo at det er så mange som kun vil ha sex. Tror jeg sikkert kunne kontaktet en av dem NÅ og avtalt sex om jeg ville. Men det er ikke helt greia for meg. Det som er vanskelig er å finne noen for seriøst forhold...men sex? Nei. Anonymkode: f2446...318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå