Gå til innhold

Finnes det damer med lavt/normalt selvbilde i dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så sjukt hvor mye overdrevet selvtillit damer har i dag. Masse dårlige damer som går rundt og tror de er det shit fordi de får så latterlig mye oppmerksomhet på tinder for fake bilder. Det skaper en ukultur hvor vi menn må svelge enda flere kameler hvis vi vil ha oss. En feit dame skal faktisk ikke ha 100 beilere å velge fra mens hun frotser potetgull og legger ut flere fakes på instagram. Hun bør være ut i skogen å trimme seg. Finnes det damer som er klar over at oppmerksomheten de får på tinder ikke gjenspeiler virkeligheten av hvor attraktive de er?

Anonymkode: ddd9a...1bc

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle hadde lett valgt vekk deg og holdningen din. Det er ikke kvinners problem. 

Anonymkode: a6905...77a

• Liker 17
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle kvinner er på Tinder…

Anonymkode: ff94f...8b4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Irriterer bra selvbilde deg? Du vil ha en med lavt/normalt selvbilde? Slik at du kan kontrollere henne og psyke henne enda mer ned da eller?

Anonymkode: 7c642...3c8

• Liker 7
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

😴😴😴

Anonymkode: 26e08...866

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er så sjukt hvor mye overdrevet selvtillit damer har i dag. Masse dårlige damer som går rundt og tror de er det shit fordi de får så latterlig mye oppmerksomhet på tinder for fake bilder. Det skaper en ukultur hvor vi menn må svelge enda flere kameler hvis vi vil ha oss. En feit dame skal faktisk ikke ha 100 beilere å velge fra mens hun frotser potetgull og legger ut flere fakes på instagram. Hun bør være ut i skogen å trimme seg. Finnes det damer som er klar over at oppmerksomheten de får på tinder ikke gjenspeiler virkeligheten av hvor attraktive de er?

Ingen kvinner ønsker å bli sammen med mann bare for at han skal "ha seg". 

Anonymkode: e1f7d...610

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Enda godt at påskeferien er over i morgen 

Anonymkode: 3c94e...0af

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jada, det finnes masse damer som skjønner det. Det finnes til og med damer som ikke er på tinder i det hele tatt. Tenk det'a.

Anonymkode: bc9e5...6c8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker said:

Hilsen kvinnehatende mann som ønsker dame med lavt selvbilde han kan kontrollere. 

Anonymkode: 7a70c...87c

• Liker 3
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg har både lavt selvbilde og lav selvtillit, men jeg hadde aldri valgt deg som partner med den innstillingen der. 

Anonymkode: 7ee76...03a

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har det, og er fullt klar over hvordan Tinder fungerer. Det tror jeg veldig mange er fullt klar over. Ikke akkurat som om det kun er menn som har "sett lyset" når det gjelder hvordan appen fungerer.

Anonymkode: 54cf0...7df

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å, så digg å være feit dame i et forhold med en trygg, stabil og oppegående mann som ikke har behov for å trykke ned damer. 

Tenk at slike menn finnes det flere av, enn slike idioter som ts!

Anonymkode: db59a...e31

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lav selvtillit men legger ikke bilder med filter på profilen min av den grunn. Da ville jo menn blitt superskuffet når de møtte mer irl. 🙈 Legger naturlige helfigurbilder, sånn at menn vet akkurat hva de får. Som regel sier de at jeg er finere i virkeligheten 😊

Anonymkode: 72d3e...8d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har lav selvtillit men legger ikke bilder med filter på profilen min av den grunn. Da ville jo menn blitt superskuffet når de møtte mer irl. 🙈 Legger naturlige helfigurbilder, sånn at menn vet akkurat hva de får. Som regel sier de at jeg er finere i virkeligheten 😊

Anonymkode: 72d3e...8d6

Jeg er ikke spesielt fotogen, og anser det som en fordel! Menn jeg treffer på tinder blir alltid positivt overrasket.

Anonymkode: bc9e5...6c8

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner at du velger å skrive anonymt, og jeg skjønner hvorfor du ikke får så mange matcher selv. Dette er jo bare ren incel-retorikk.

Selvtillit er bra for alle. Selvsagt er det dumt med dumdristighet, men det fremstår som uklart hva du legger i "dårlige damer". Hvis de "dårlige damene" får beilere, er de per definisjon ikke dårlige - da er de åpenbart bra nok. Dessverre for deg, som sikkert ikke bare må svelge kameler, men også ligge med dem ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Krabb tilbake til rommet ditt i kjelleren hos foreldrene dine! Hilsen mann

Anonymkode: bd24e...19b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Krabb tilbake til rommet ditt i kjelleren hos foreldrene dine! Hilsen mann

Eller kanskje det heller er på tide å flytte ut av gutterommet, skaffe seg jobb og begynne å omgås virkelige mennesker. Med det menneskesynet som formidles i hovedinnlegget høres det ut som om det er store mangler når det kommer til sosial omgang, mestringsfølelse og respekt for andre.

Så foreldrene bør heller sparke slike ut av gutterommet i kjelleren ;)

Anonymkode: 14989...cc3

• Liker 2
Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

For noe tull!...De aller fleste damer har jo sort belte i å snakke ned seg selv..Jeg møter derimot masser av menn med alt for høy selvtillit ift. hva de har å skilte med..

Er mann selv.

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig usexy holdninger i har. Det er ingen menneskerett å få «kos». Det er noe to personer deler fordi begge har lyst. Dette har ingenting med selvbildet til kvinner å gjøre. Det handler om kjemi mellom individer. Å rakke med på kvinner fordi du syns verden er urettferdig, er ikke veien å gå.

Anonymkode: 8d240...9d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Eller kanskje det heller er på tide å flytte ut av gutterommet, skaffe seg jobb og begynne å omgås virkelige mennesker. Med det menneskesynet som formidles i hovedinnlegget høres det ut som om det er store mangler når det kommer til sosial omgang, mestringsfølelse og respekt for andre.

Så foreldrene bør heller sparke slike ut av gutterommet i kjelleren ;)

Anonymkode: 14989...cc3

hehe du har nok rett i dette, men tviler på at slike "gutter" klarer seg i det virkelige liv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...