Gå til innhold

Noen som har tips til god håndsåpe som ikke tørker ut huden?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har  atopisk eksem så trenger en mild håndsåpe :) gjerne en som er lett å få tak i og som ikke koster så altfor mye 😊 

Anonymkode: 2e190...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også problemer med hendene (psoriasis/eksem) og jeg elsker Klar sin håndsåpe. Det løste veldig mye for meg. Kjøper de fra nettsiden deres fordi jeg foretrekker refill, men de har vel nå i de aller fleste butikker rundt om, i alle fall rundt byene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Optima ph er veldig mild og bra. Men Eucerin/Cosmica osv dusjoljene er også gode å bruke som håndsåpe om hendene dine er skikkelig sprukne.

Anonymkode: 4f1a2...759

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Optima ph er veldig mild og bra. Men Eucerin/Cosmica osv dusjoljene er også gode å bruke som håndsåpe om hendene dine er skikkelig sprukne.

Anonymkode: 4f1a2...759

Støtter dette innlegget.

Vi ble foreslått Cosmica dusjolje for sprukne og tørre hender da vi spurte på apoteket. 

Anonymkode: 0813b...213

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har tidligere prøvd det meste. Har i tillegg et yrke hvor jeg må vaske hendene utallige ganger hver eneste dag pga. hygiene.

Da jeg begynte å bruke Sonett flytende håndsåpe, så ble hendene helt fine, blir ikke en gang tørr i huden.

Har anbefalt den til mange som sier at de har prøvd alt og som også har hatt yrker hvor de må vaske hendene hele tiden, og de har gitt tilbakemeldinger om akkurat samme opplevelser som jeg har hatt, problemene på hendene forsvinner og de er ikke lenger tørre på hendene.

Du får kjøpt Sonett på helsekostbutikker, også i litersflaske. Den er veldig drøy i bruk, så du trenger bare liten mengde. Så jeg har evigheter av en liter hjemme. Bruker den også som dusjsåpe, barbersåpe og til og med i ansiktet.

Anonymkode: 46f73...26f

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Palmolive med oliven... Eneste jeg holdt ut med, hilsen atopiker. 

Anonymkode: c4eee...4f8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...