AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Og det er ikke over før til tirsdag (tror jeg)... Jeg har slått av telefonen og låst meg inne. Jeg har slike perioder noen ganger. Men når jeg får disse periodene mine, så opplever jeg ofte midt i eller på slutten at jeg føler meg svimmel og små dårlig (spiser ikke bra). Jeg går da ikke utenfor døren, har vært inne nå hele uka før påske og nå hele påsken. Er det normalt at man kan bli dårlig av å ikke lufte seg så lenge? jeg tror det kommer av lite luft, angst og av at jeg har spist for dårlig. Man kan få en følelse av at det er farlig, men det er helt normalt å føle seg sånn? Alt blir bra til tirsdag, da skal jeg ut og slå på telefonen ❤️ Anonymkode: af138...9ba
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #2 Skrevet 9. april 2023 men du klarer det Anonymkode: 0f973...aa3
Friluftsmann70 Skrevet 9. april 2023 #3 Skrevet 9. april 2023 Tror det ville hjulpet deg å gått deg en tur. Trekke litt frisk luft, om den er lang eller kort betyr ikke så mye. Kanskje ta med en termos med varm drikke eller suppe. Sette seg ned for seg selv, se på stien, fjorden elven eller hvor du er. Kan føles ganske ille å være inne hele døgnet, så ta steget og få deg litt luft.
Vera Skrevet 9. april 2023 #4 Skrevet 9. april 2023 Hvorfor kan du ikke skru på tlf eller åpne døren før på tirsdag? Hva er som tilsier at ting blir verre om du skrur på tlf og åpner døren i dag?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #5 Skrevet 9. april 2023 Jeg blir igjen etter å ikke ha vært ute bare 1 dag. Helt normalt å bli uggen av å bare sitte inne til forfall. Anonymkode: 3dd85...fb0
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #6 Skrevet 10. april 2023 Du er redd og da er det lurt å eksponere deg litt for det du er redd for og ikke kun isolere deg 100%. Anonymkode: bdf08...166
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #7 Skrevet 10. april 2023 Åpne vinduene ofte i hvert fall ❤️ Og sett deg gjerne foran vinduet slik at du får dagslys. Anonymkode: 594b1...ab3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå