Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er nå snart en uke siden fødselen. Har sovet bedre siste nettene, men er veldig sliten, og nå har jeg begynt å irritete meg konstant over mannen og de to eldste.

De er høylytte, nesten alltid her og de vekker oss når vi holder på å sovne. Jeg er irritert over mannen,  som fremdeles må forklares helt basic ting som gjelder barna.

Vet jeg er et troll. Han har jo stått på og gjør alt av husarbeid og finner på ting med de. Kan det være hormonene som går helt berserk?  Føler at jeg ikke tåler min egen familie. Stakkars barn som har en slik mor!!

Anonymkode: 6939b...2c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hormoner 😊

Anonymkode: 87753...a88

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er nå snart en uke siden fødselen.

Det er kort tid. Ikke døm noen eller noe allerede nå.

Kan det være hormonene som går helt berserk?  Føler at jeg ikke tåler min egen familie. Stakkars barn som har en slik mor!!

Bare la det ta tiden det tar. Forklar søsknene så godt du kan, ut fra alderen deres, at det snart går over - og at det var likedan da de selv var nye i verden. Barn liker å føle seg store. La dem hjelpe til  (med å hente bleier, synge for babyen...) i den grad det er mulig. 

Jeg er irritert over mannen,  som fremdeles må forklares helt basic ting som gjelder barna.

Minn ham på at dere har vært der før og at det snart er over. 

Han har jo stått på og gjør alt av husarbeid og finner på ting med de.

Skryt av det, så orker han kanskje litt til 🤭 Så en dag letter tåken og livet er mer normalt.

Endret av baldrian
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker jeg var så sint den første uken. Merkelig følelse, for jeg er egentlig ikke sånn. Alt irriterte meg og jeg ble skikkelig sint inni meg av de minste ting. Heldigvis gikk det fort over. 

Anonymkode: 50433...f8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...