AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Del Skrevet 9. april 2023 Når er det trygt å rydde bort vinterjakker og utetøy for kalde dager? Når er det trygt å bare ha regntøy og skalltøy fremme? Ser det er meldt bare varmegrader på dagene fremover og syv grader en dag til uken.. Ungene har tykk ull, men vurderer å la vinterdressen henge en stund til. Men for meg selv og psyken vurderer jeg å rydde bort boblekåpa. Når gjør folk dette? Har dere barnas vinterklær lett tilgjengelig frem til 18.mai? Anonymkode: 3158d...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #2 Del Skrevet 9. april 2023 Når det er for lite/aldri. Bor i Trøndelag... aldri trygt her. (kanskje når vi er mellom sesonger i juli/august). Anonymkode: 1aeb8...8e0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #3 Del Skrevet 9. april 2023 Det kommer selvfølgelig an på hvor i landet man bor. Anonymkode: 71361...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 9. april 2023 #4 Del Skrevet 9. april 2023 I slutten av mai regner jeg med at jeg rydder vekk de tykke vinterjakkene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #5 Del Skrevet 9. april 2023 Når været tilsier det. Anonymkode: 3a896...fc1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Når det er for lite/aldri. Bor i Trøndelag... aldri trygt her. (kanskje når vi er mellom sesonger i juli/august). Anonymkode: 1aeb8...8e0 😭 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kommer selvfølgelig an på hvor i landet man bor. Anonymkode: 71361...78f Bor i Vestfold rett ved stranda. sommermor skrev (11 minutter siden): I slutten av mai regner jeg med at jeg rydder vekk de tykke vinterjakkene her. Uffda. Hvor bor dere? Anonymkode: 3158d...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #7 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Når været tilsier det. Anonymkode: 3a896...fc1 Sånn femti ganger i året 😅? Anonymkode: 3158d...e7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #8 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 😭 Bor i Vestfold rett ved stranda. Uffda. Hvor bor dere? Anonymkode: 3158d...e7b Molde, for to år siden cirka var det nysnø her i midten av mai. Anonymkode: ed3fd...60d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #9 Del Skrevet 9. april 2023 Bor på Østlandet. Her rydder vi vekk vinterklær i løpet av mai. Og tar de fram igjen i løpet av oktober. Altså er vinterklærne bare pakket vekk 5 måneder av året. Anonymkode: 59066...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #10 Del Skrevet 9. april 2023 Jeg gjør det nå, faktisk. Ungene ødelegger vinterklærne fullstendig hvis de leker med dem i lengre tid nå som det er helt bart. De får heller på seg ekstra varme klær under. Anonymkode: c3fd6...60d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #11 Del Skrevet 9. april 2023 Hvis skalltøyet er romslig nok til et par isolerende lag under, så kan du vel fint gjøre det nå? Er det akkurat passe stort og ikke har plass til noe mer under enn vanlig innetøy, så ville jeg ventet. Vi har alltid "brukt opp" vintertøyet i mellomsesongen dersom vi vet at det ikke passer neste vinter. Bedre å ødelegge gammel vinterdress enn nytt skalltøy på asfalt/grus når snøen akkurat smelter. Men selvfølgelig ikke hvis det blir for varmt. Anonymkode: 0ba8d...d0e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #12 Del Skrevet 9. april 2023 Usikker. Ikke ennå hvertfall, bor på Østlandet Anonymkode: a5dac...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #13 Del Skrevet 9. april 2023 Vi rydder aldri bort. Det kan være behov både i mai og oktober her i Trondheim. I månedene mellom hender det vi trenger de varme klær på hytta. Anonymkode: 60053...873 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #14 Del Skrevet 9. april 2023 Rydder det nok bort i morgen for skolebarna. Holdermedskalltøy for dem ute nå. Snøen er nesten borte. Barnehagebarnet har vinterregndress og den blir i barnehagen noen uker til, men tar samtidig med skalltøyet. Anonymkode: d54b6...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurfebuss Skrevet 9. april 2023 #15 Del Skrevet 9. april 2023 Rundt 17. mai. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #16 Del Skrevet 9. april 2023 Har pakket bort tykke ulluer og vintervotter jeg tror passer fra November/desember. Vinterdresser og tykke skibukser er lagt ut for salg/gis bort. De passer ikke neste sesong. Bruker lag på lag nå fremover. Regntøy og skallklær med ull eller fleece under etter behov. Tynnere luer. Goretex-sko og dock boots. Bor i Eidsvoll. Anonymkode: 5c537...b75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #17 Del Skrevet 10. april 2023 Jeg vasket vinterdressene i går så de skal pakkes bort når de er helt tørre. I påsken har det vært så varmt at barnehagebarnet har gått i turbukse og hettegenser, så regner med at det holder med skallklær fremover. Lar ullsettet ligge i barnehagen er stund til. Bor rett utenfor oslo. Anonymkode: ec3e0...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå