AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Jeg er så lei av å holde tilbake følelser for å ikke skremme vekk en mann. Hver eneste gang jeg blir forelsket og viser det for mye for tidlig får mannen panikk og stikker. Er så drittlei dette. Er det flere som føler det slik? Anonymkode: 6f15f...8e1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #2 Skrevet 9. april 2023 Mann her, som aldri har blitt utsatt for sånn oppmerksomhet. Kan du beskrive forløpet her, og gir du mannen tid og rom til å fordøye det? Hvis du klamrer deg til ham, når han egentlig trenger en uke i hulen, så driver du ham vekk. Anonymkode: 7845e...2c7
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #3 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mann her, som aldri har blitt utsatt for sånn oppmerksomhet. Kan du beskrive forløpet her, og gir du mannen tid og rom til å fordøye det? Hvis du klamrer deg til ham, når han egentlig trenger en uke i hulen, så driver du ham vekk. Anonymkode: 7845e...2c7 Jeg møtte en fyr så fridde han 10 dager etterpå så giftet vi oss 2 mnd etter så ble det slutt 8 mnd etter. Hvis det er sånn ts mener så ja, det er for fort. Anonymkode: 3b23f...ffb
svartkatt Skrevet 9. april 2023 #4 Skrevet 9. april 2023 Hva er det du gjør da? Hvordan viser du det? Tenker det er mulig å føle det du føler uten å skremme noen.. men det er ikke så lett å uttale seg om uten detaljer.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #5 Skrevet 9. april 2023 Vel akkurat nå holder jeg det til et minimum, men jeg har feks lyst til å sende flere meldinger om dagen, kysse og klemme masse når vi er sammen, spørre hva han føler. Nå sender jeg ikke mld om ikke han sender. Jeg uttrykker ikke hvor mye jeg liker han og sier ikke at jeg vil at det skal bli noe mer. Drittlei! Anonymkode: 6f15f...8e1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå