Gjest Anonymous Skrevet 30. oktober 2002 #1 Skrevet 30. oktober 2002 Jeg har fått tilbud om å kjøpe en pent brukt barnevogn (har sett den, den ser ut som den ikke er brukt i det hele tatt) til 2500 kr, men er usikker på om dette er en akseptable pris. Jeg er helt grønn på dette området, så jeg håper noen kan hjelpe. Jeg aner ikke hvilket merke det er, men jeg kan tenke meg den verken var spesielt billig eller dyr da den ble kjøpt for to år siden.
lille_ my Skrevet 30. oktober 2002 #2 Skrevet 30. oktober 2002 hei hei! Det er ett bilig kjøp vil jeg tro,så lenge den er pent brukt og ikke ser slitt ut. Skal du kjøpe en ny vogn i butikk må du regne med at det vil koste mellom 3500-5000 sånn ca. Så er den fin og lite brukt synes jeg du skal slå til
Nala Skrevet 30. oktober 2002 #3 Skrevet 30. oktober 2002 Joda, dette er billig. Men det kommer jo litt an på hvilken modell det er også da. Nye vogner koster ca 6000 i butikken. Dette gjelder de kjente merkene som Simo, Emaljunga ol. Den vogna vi kjøpte koster 6300 som 2002-modell, men vi kjøpte fjorårsmodellen i butikken til 4000 kroner. Vi ønsket oss en relativt ny vogn som i alle fall hadde lufthjulene som nyere vogner har. 2500 kroner er altså et billig kjøp. Dersom du er ute etter bruktvogn ville jeg slått til. Klem, Nala
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå