AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Jeg tok lipfiller for 5 dager siden, og har fortsatt ganske heftige blåmerker. Jeg skal på jobb om 2 dager, og skulle helst ønske at det ikke er noen merker der da🙈 Har dere noen tips til å få bort merkene fortere? Anonymkode: 9470e...c60
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #3 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tok lipfiller for 5 dager siden, og har fortsatt ganske heftige blåmerker. Jeg skal på jobb om 2 dager, og skulle helst ønske at det ikke er noen merker der da🙈 Har dere noen tips til å få bort merkene fortere? Anonymkode: 9470e...c60 Nei, det er en helt vanlig bivirkning - både blåmerke og hevelse. Du får prøve å ta conceler over, utenom det er det ikke noe du kan gjøre. Hold det kaldt, ha en pose med frustrert erter/grønnsaker e.l på leppa - bare ikke ha det fryste i kontakt med huden, du må ha tekstil rundt. Anonymkode: 6eac1...809 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #4 Skrevet 9. april 2023 De kan være der en god stund ja, men prøv å legge is på området med blåmerker, evt prøv cyrtec. Og så klart sminke ☺️ Anonymkode: 3b50c...002 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #5 Skrevet 9. april 2023 Arnica salve. Alternativt lage egen salve med gurkemeie Anonymkode: 7f4a9...2ff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå