Gå til innhold

Aktiviteter på samværet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aktiviteter på samværet til far. 

Hvordan foregår det? følger far deres barn på samvær? Aktivitet kl 17-18 og hjem da kl 1830. og sove kl 20.

Anonymkode: 6772d...c17

Videoannonse
Annonse
Gjest Sprite
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du mener.. Følger far barnet på samvær? Han har jo samvær så regner jo med han ER der.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener så klart. Følger far barnet på aktivitet som er under samværet. Altså fritidsaktiviteter 

Gjest Sprite
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg mener så klart. Følger far barnet på aktivitet som er under samværet. Altså fritidsaktiviteter 

Ja det er vel vanlig?

Skrevet

Klart far kan følge barnet på aktiviteter som foregår i hans samværstid, så lenge det ikke tar veldig mye av samværstiden pga reisetid, forberedelser og lengde på aktiviteten. 

AnonymBruker
Skrevet

Tja det kommer vel an  på, har han sagt ja til å la barnet gå på aktivitet eller har du bestemt?

Anonymkode: cd376...68c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja hvis det er kamp, men her følger far ca annenhver gang på trening også siden dette alltid faller på den ukedagen barnet er hos meg. 

Anonymkode: d2bd2...437

AnonymBruker
Skrevet
Mt3 skrev (3 timer siden):

Klart far kan følge barnet på aktiviteter som foregår i hans samværstid, så lenge det ikke tar veldig mye av samværstiden pga reisetid, forberedelser og lengde på aktiviteten. 

Det tar 2,5 t på kvelden. Og får være hjemme ca en time før leggetid.

AnonymBruker
Skrevet

Vi leverer ungen på aktivitet og henter han er ferdig. Er virkelig ikke nødvendig at foreldrene skal være til stede på aktiviteter når aktivitetene er for barna.

Ungen spiller fotball. Vi stiller opp på kamper og cuper. Det får holde. Det er viktig å lære det at vi foreldrene ikke forfølger han over alt og han skal kunne klare seg uten oss.

Anonymkode: aaefa...905

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...