Gå til innhold

Ubehag i magen lindres av mat!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Ca 3 timer etter frokost igår fikk jeg ubehag i magen, ikke veldig smerter men ubehag. Spiste en banan og et lite stykke brød. Da forsvant ubehaget. Etter det gikk jeg enda flere timer uten å spise men ubehaget kom ikke tilbake. Trodde dette skjedde fordi jeg var sulten, men det kom jo ikke tilbake etter matinntak selvom jeg ventet dobbelt så mange timer med spise som da jeg fikk ubehaget første gangen. Noen som har opplevd dette? Det var sånn ubehag at jeg trodde mer jeg måtte på do, enn å få i meg mat men det gikk over med litt mat! Rare greier!

Anonymkode: d302d...ac8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt typisk med magesår da, når magesekken er tom svir syren i såret. Bør sjekkes hos lege, men du får kjøpt somac uten resept og, 7 stk bare. Stressmage har samme symptomer på magesår. 

Anonymkode: 2e330...856

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det er litt typisk med magesår da, når magesekken er tom svir syren i såret. Bør sjekkes hos lege, men du får kjøpt somac uten resept og, 7 stk bare. Stressmage har samme symptomer på magesår. 

Da er det vel også rart at jeg ikke har ubehag om morgenen, da er jo magen tom 😬 

AnonymBruker
Skrevet

Litt tidlig å si magesår og lege etter én hendelse? Det kan ha vært helt tilfeldig og at det aldri skjer igjen. Ikke vits i å tenke på dette et eneste sekund før det eventuelt har skjedd igjen noen ganger over flere dager. 

Anonymkode: a4d02...1f0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Litt tidlig å si magesår og lege etter én hendelse? Det kan ha vært helt tilfeldig og at det aldri skjer igjen. Ikke vits i å tenke på dette et eneste sekund før det eventuelt har skjedd igjen noen ganger over flere dager. 

Anonymkode: a4d02...1f0

Hatt samme greia tidligere også, men er flere ganger jeg har bare spist frokost å neste måltid er middag uten at jeg har fått ubehag så kan ikke være magesår👍

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Da er det vel også rart at jeg ikke har ubehag om morgenen, da er jo magen tom 😬 

Da er det ingenting da, hva lager du tråden etter da? Alle har vondt i magen innimellom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...