Dolly-Betty Skrevet 9. april 2023 #1 Del Skrevet 9. april 2023 Har aldri skjønt hvorfor folk gjør det. Klistrer det bedre? Lettere å bla? Synes det er litt ekkelt å bla med spytt på papirer andre feks skal få. Er det et instinkt eller noe folk bare begynner med? 😅😅😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #2 Del Skrevet 9. april 2023 Lettere å bla. Anonymkode: 5a5b4...b60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #3 Del Skrevet 9. april 2023 Det har jeg alltid syntes er ekkelt. Håper det ble slått ned på under covid. Anonymkode: 06050...f54 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #4 Del Skrevet 9. april 2023 Av og får man ikke sidene fra hverandre, de kan sitte statisk sammen. Da hjelper d3t med fukt på finfrene. Munnen er nærmest. Anonymkode: 4612a...853 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #5 Del Skrevet 9. april 2023 Før covid sleika jeg på alt. Etter covid klarte heg så vidt å sleike på et frimerke jeg måtte sette på, vurderte å spytte på det. Anonymkode: 50023...72a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6 Del Skrevet 9. april 2023 Dette er en ganske ekkel greie som folk burde legge av seg. Anonymkode: c4c27...328 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #7 Del Skrevet 9. april 2023 Monkey see, monkey do. Dette så man ofte i filmer o.l før, så det blir raskt en vane man plukker opp og tar med seg videre. Anonymkode: 8317b...3fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #8 Del Skrevet 9. april 2023 Jeg har bladd mye(!) i bøker og annet i mitt liv og aldri hatt behov for å slikke på fingrene. Synes det er ekstremt ekkelt når andre gjør det, spesielt ekkelt når de f.eks deler ut ark. Anonymkode: ce4a3...9d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #9 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Før covid sleika jeg på alt. Etter covid klarte heg så vidt å sleike på et frimerke jeg måtte sette på, vurderte å spytte på det. Anonymkode: 50023...72a Fungerer like bra med vann, også på frimerker og for å lime konvolutter. De brukte svamp med vann på postkontoret. Anonymkode: 6d37b...699 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ToveM Skrevet 9. april 2023 #10 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Før covid sleika jeg på alt. Etter covid klarte heg så vidt å sleike på et frimerke jeg måtte sette på, vurderte å spytte på det. Anonymkode: 50023...72a Ikke mange frimerker idag som ikke er selvklebende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #11 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Før covid sleika jeg på alt. Etter covid klarte heg så vidt å sleike på et frimerke jeg måtte sette på, vurderte å spytte på det. Anonymkode: 50023...72a Spytt fungerer egentlig ikke særlig bra som lim altså. Da burde man selvfølgelig brukt ordentlig lim i stedet... Anonymkode: 87b86...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå