AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #41 Del Skrevet 13. april 2023 14 hours ago, Fru Uperfekt said: Jo det er det Så da dusjer du gjerne når du har kommet hjem fra svømmehallen også, siden du har blitt skitten i løpet av bilturen? Anonymkode: 5fc0f...f74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #42 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (På 9.4.2023 den 9.57): Eller er man nødt å dusje i fellesdusjen i svømmehallen uansett? Liker nemlig ikke å dusje med andre. Anonymkode: 91bb0...38a Hva tenker du å gjøre etter at du har badet? Tørke av deg klorvannet og dra hjem og dusje? Ettersom det ikke er et mysterium hva du har under badetøyet, klarer jeg ikke helt å se forskjellen mellom det å dusje med andre og bade med andre. Anonymkode: 04691...7df 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #43 Del Skrevet 13. april 2023 Dusjer med badedrakt både før og etter jeg går i bassenget 😊 Skifter med håndkle rundt meg både før og etter. Vasker evt klorvann av badedrakter i en vask (men den blir jo dusjet med både shampo/balsam og dusjsåpe, så den lukter ikke klor). Folk får si hva de vil, jeg står ikke i en fellesdusj med 20 andre nakne folk og dusjer. Det er så SYKT unaturlig! Hvorfor i alle dager kan det ikke i det minste være en skillevegg mellom hver dusj?! Det er jo et stort problem flere steder at folk smugfilmer med mobiltelefon. Anonymkode: 87b8d...354 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 13. april 2023 #44 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Så da dusjer du gjerne når du har kommet hjem fra svømmehallen også, siden du har blitt skitten i løpet av bilturen? Anonymkode: 5fc0f...f74 Nei, men så er jeg i svømmehallen mer eller mindre daglig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 13. april 2023 #45 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Dusjer med badedrakt både før og etter jeg går i bassenget 😊 Skifter med håndkle rundt meg både før og etter. Vasker evt klorvann av badedrakter i en vask (men den blir jo dusjet med både shampo/balsam og dusjsåpe, så den lukter ikke klor). Folk får si hva de vil, jeg står ikke i en fellesdusj med 20 andre nakne folk og dusjer. Det er så SYKT unaturlig! Hvorfor i alle dager kan det ikke i det minste være en skillevegg mellom hver dusj?! Det er jo et stort problem flere steder at folk smugfilmer med mobiltelefon. Anonymkode: 87b8d...354 Aldri opplevd smugfilming i dusjen, hvor skulle de gjemt mobilen? Men jo er for avlukker og er glad det er avlukker på min lokale svømmehall og at på den andre jeg bruker får jeg bruke HC dusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2023 #46 Del Skrevet 13. april 2023 AnonymBruker skrev (På 9.4.2023 den 9.57): Eller er man nødt å dusje i fellesdusjen i svømmehallen uansett? Liker nemlig ikke å dusje med andre. Anonymkode: 91bb0...38a Jeg dusjer alltid hjemme før jeg drar, og så tar jeg en rask dusj med badetøy på når jeg kommer dit. Det gjør min venninne, som jeg pleier å svømme sammen med også. Man er jo helt ren da. Anonymkode: 70ff2...b84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2023 #47 Del Skrevet 17. april 2023 Hvorfor i alle dager skal det være så utrolig vanskelig for voksne mennesker å forholde seg til reglene: Dusj uten badetøy før du går i bassenget. Hva du gjør etterpå er meg revnende likegyldig. Anonymkode: 7796e...54a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå