Gå til innhold

Er det litt enklere for menn mellom 45-50 å få nytt forhold etter brudd, enn for kvinner mellom 35-40?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har menn generelt flere muligheter her når de er i 40-åra enn «litt» yngre damer mellom 35-40? Angående menn og kvinner ferdig med egne barn, altså begge kjønn har barn fra før med deltids-samvær. 

Anonymkode: 1d0a2...175

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tankeeksperiment: Dersom det er slik du spør i din overskrift: Hvem er det disse mennene på 45-50 blir sammen med, tenkte du? 

Anonymkode: 26360...4a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mennene i denne aldersgruppen blir gjerne sammen med litt yngre kvinner, dvs fra 35-40, så nei, begge aldersgruppene nevnt har ikke problemer med å finne nye partnere-de finner gjerne hverandre 

Anonymkode: 8c80e...4b1

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mennene i denne aldersgruppen blir gjerne sammen med litt yngre kvinner, dvs fra 35-40, så nei, begge aldersgruppene nevnt har ikke problemer med å finne nye partnere-de finner gjerne hverandre 

Anonymkode: 8c80e...4b1

Og kvinnene på 35-40 blir sammen med 45-50-mennene fordi de «må» og ikke fordi de ikke helst skulle vært sammen med en jevngammel. Herlig for en 50-åring å være i forhold med ei på 35 som «tar til takke».

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har menn generelt flere muligheter her når de er i 40-åra enn «litt» yngre damer mellom 35-40? Angående menn og kvinner ferdig med egne barn, altså begge kjønn har barn fra før med deltids-samvær. 

Anonymkode: 1d0a2...175

Nei. Alle kvinner jeg kjenner som har vært eller blitt single i 35-45-års alderen har blitt rent ned av mannfolk. (sikkert de over også, men dette er min aldersgruppe så her mine venner er).

Men kjenner flere menn som ikke får seg en date. Selv om de er bra menn, men de er ofte ikke like sosiale. Kvinner får seg lett en date selv om man er introvert.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Og kvinnene på 35-40 blir sammen med 45-50-mennene fordi de «må» og ikke fordi de ikke helst skulle vært sammen med en jevngammel. Herlig for en 50-åring å være i forhold med ei på 35 som «tar til takke».

I praksis ville jo 50 åringen helst hatt ei på 20 (om ikke yngre) da. Så begge gjør jo et kompromiss på ca 15 år om man tar utgangspunkt i idealpreferansen.

Anonymkode: 43375...0e8

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I praksis ville jo 50 åringen helst hatt ei på 20 (om ikke yngre) da. Så begge gjør jo et kompromiss på ca 15 år om man tar utgangspunkt i idealpreferansen.

En på 50 vil neppe ha ei på 20, med mindre han er mentalt tilbakestående. Men han ønsker helt sikkert å gå litt ned i alder, ja.

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

En kvinne 35-40 kan få utrolig mye oppmerksomhet fra menn, både for forhold og moro. Og da fra menn både på egen alder, yngre og eldre.

Et tips er heller at det kan bli FOR mye oppmerksomhet. 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei. Som kvinne i den alderen kan man lett få både yngre menn og menn på egen alder. 

• Liker 5
Skrevet
velociraptor skrev (13 minutter siden):

Nei. Alle kvinner jeg kjenner som har vært eller blitt single i 35-45-års alderen har blitt rent ned av mannfolk. (sikkert de over også, men dette er min aldersgruppe så her mine venner er).

Men kjenner flere menn som ikke får seg en date. Selv om de er bra menn, men de er ofte ikke like sosiale. Kvinner får seg lett en date selv om man er introvert.

Samme erfaring her. Da jeg ble alene i slutten av 30-årene, hadde jeg ikke problem med å finne en yngre, kjekk og snill mann. Og jeg er ikke engang pen.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Men damer gidder jo ikke det kompromisset når de har andre valg. 15 år ekstra er bare drass for dama når hun er 35 - 40 år, og det drasset blir verre for hvert år som går.

Anonymkode: 1ee16...e47

• Liker 11
Skrevet

Vi kvinner i den aldersgruppa går ikke etter menn i det hele tatt. Vi lever et nydelig liv uten mannebabyer. 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

I praksis ønsker ikke smarte menn på 50 å være sammen med jentunger, som er opptatt av festing, studier, sminke og venninner. De har null berøringsflatet, flere generasjoner mellom seg og helt forskjellige verdier. 

• Liker 9
Skrevet
Hmmmmmm skrev (Akkurat nå):

Vi kvinner i den aldersgruppa går ikke etter menn i det hele tatt. Vi lever et nydelig liv uten mannebabyer. 

Og når vi treffer en mann som tilfører vårt liv noe positivt, blir vi sammen med ham, hvis vi vil :)

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

En på 50 vil neppe ha ei på 20, med mindre han er mentalt tilbakestående. Men han ønsker helt sikkert å gå litt ned i alder, ja.

Utseendemessig. Jo.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Dette sies og nevnes ofte, at menn på femti kan finne 35-åringer. Men allikevel ser jeg sjelden at det skjer. Dessuten er en 35-åring fem år fra 20-årene og fremdeles fruktbar i endel år til, mens en mann på femti er middelaldrende.

Anonymkode: 88c41...956

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Utseendemessig. Jo.

Du kan ikke leve sammen med et utseende. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Dette sies og nevnes ofte, at menn på femti kan finne 35-åringer. Men allikevel ser jeg sjelden at det skjer. Dessuten er en 35-åring fem år fra 20-årene og fremdeles fruktbar i endel år til, mens en mann på femti er middelaldrende.

Anonymkode: 88c41...956

Samme her. De fleste jeg kjenner, er sammen med ganske så jevnaldrende mennesker. Det er bare gamle gubber på KG son prøver å overbevise yngre damer om å ha sex med dem. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
velociraptor skrev (53 minutter siden):

Nei. Hvordan skulle kvinnen «lett» få en date hvis hun aldri går ut og er ikke på Tinder eller noe? 

Anonymkode: 0b93e...511

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei. Hvordan skulle kvinnen «lett» få en date hvis hun aldri går ut og er ikke på Tinder eller noe? 

Jobben, barnas idrett, frivillige verv, trening, turforeningen,  venner.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
ItchyBitchySpider skrev (51 minutter siden):

Jobben, barnas idrett, frivillige verv, trening, turforeningen,  venner.

Jobber med kvinner, har ikke barn, frivillig arbeid - de aller fleste der er studenter, trening - normale menn tør ikke å snakke med damer / tullinger stirrer og diskuterer, turforening - som regel for gamliser, venner - mange voksne har ikke venner eller bare kjærestepar. Så hvordan? 

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...