AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Datter har blitt forkjølet i påsken. Nå på dag 4 er det mye snørr og hoste, ingen feber. Spiser greit, og klarer å leke med kusiner/fettere med noen pauser. Skieln begynner igjen på tirsdag, og jeg er usikker pp om hun kan gå på skolen. Ingen feber pr nå, kun kraftig hoste, og mye snørr. Jeg jobber i barnehage og har ofte vært på jobb med det samme da allmenntilstand har vært tilfredsstillende . Er denne og en dag til, men erfaringsmessig forsvinner ikke forkjølelse på dagen. Ville dere sendt henne på skolen om formen er som i dag, selv om hun er tett og hostete? Anonymkode: a1b75...6e3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #2 Skrevet 9. april 2023 Skolen begynner vel ikke før på onsdag? Ville bare sett det an. Anonymkode: 116c6...ac6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #3 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Skolen begynner vel ikke før på onsdag? Ville bare sett det an. Anonymkode: 116c6...ac6 er det ikke på tirsdag da? Anonymkode: 1de05...240
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #4 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): er det ikke på tirsdag da? Anonymkode: 1de05...240 Her har de planleggingsdag, på tirsdag. Anonymkode: 116c6...ac6
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #5 Skrevet 9. april 2023 Jeg synes synd på skolen som har kraftig forkjølelse, jeg! Håper den blir bedre snart. ( Beklager dårlig humor...) Anonymkode: eb0af...13e 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Her har de planleggingsdag, på tirsdag. Anonymkode: 116c6...ac6 Og her har de ikke planleggingsdag tirsdag. Når TS sier det er skoledag tirsdag kan vi gå ut fra at de har full kontroll på sitt eget barns skolegang, eller? TS: Se an. Hvis barnet fortsatt trenger pauser fra lek i morgen (=nedsatt allmenntilstand) bør det kanskje være hjemme en dag ekstra. Kraftige virusinfeksjoner kan gi behov for en hviledag eller to for å komme ovenpå igjen. Anonymkode: 011cf...32f 5
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #7 Skrevet 9. april 2023 Ikke plandag på tirsdag etter påske, og skoledag fredag 19.5 på vår skole. Har oversikt ja, men vet at mange jeg kjenner har plandag eller fri de nevnte datoene 😉takk for påminnelse, kunne jo hende jeg hadde glemt det. Ts Anonymkode: a1b75...6e3 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #8 Skrevet 9. april 2023 Fremdeles to dager på å bli friskere på. Om hun skal på skolen på tirsdag kommer an på dagsformen da og ikke noe man trenger å tenke på i dag. Anonymkode: 8c59c...c8c 3
Millimani Skrevet 9. april 2023 #9 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Her har de planleggingsdag, på tirsdag. Anonymkode: 116c6...ac6 Det er individuelt fra kommune til kommune, og fra skole til skole, om når det er planleggingsdager eller ikke. Som regel har kommunen to fastsatte planleggingsdager, og så tre planleggingsdager som ligger på flyt og fastsettes av den enkelte skoles ledelse. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå