AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Kan man virkelig være allergisk mot å bake? Jeg har hatt irriterte sviende øyelokk litt av og på, men de to gangene det har blitt hovent og skikkelig tydelig, er de to gangene jeg har bakt hvetebakst. Jeg gnir meg selvsagt ikke i ansiktet, men om det kommer mel sky eller får noe støv på armene som kommer i ansiktet eller idk.. Reagerer jo ikke på hvetebakst så skjønner ikke greia? Vet noen om dette fenomenet? Anonymkode: c7df0...6f8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #2 Skrevet 9. april 2023 Da jeg fikk problemer med det der for mange år siden, kalte legen det "baker-astma". Melstøv får slimhinnene mine til å hovne opp, synet blir forvrengt og småsår klør infernalsk. For meg var problemet så stort at jeg fikk omskolering. Anonymkode: 527df...f5e
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #3 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Da jeg fikk problemer med det der for mange år siden, kalte legen det "baker-astma". Melstøv får slimhinnene mine til å hovne opp, synet blir forvrengt og småsår klør infernalsk. For meg var problemet så stort at jeg fikk omskolering. Anonymkode: 527df...f5e Men jeg føler ingenting på slimhinner? Har liksom sår på selve øyelokket, men det er kanskje det som er et av symptomene? Jeg baker ikke veldig mye, men tydeligvis for mye da 😅 Anonymkode: c7df0...6f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå