Gå til innhold

Redd at ting ikke ender som planlagt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har alltid vært en kvinne som setter mål og oppnår dem, men her er det noe som ikke helt går på skinner. Hadde en kjæreste fra jeg var 18 til 21. Da jeg gjorde det slutt fordi jeg ville få ut mer av livet og prøve ut andre menn som virket spennende. Var singel i fem år før  da jeg gikk inn i forhold med en fantastisk person da jeg var 26, Følte igjen at jeg hadde mer jeg vil gjøre og menn jeg vil teste. Var singel i fire år før jeg gikk inn i forhold med en mann som 30 åring. Det viste seg at han ikke var helt som jeg trodde. Slo opp og var singel i to, men ville inn i forhold. følte det med flinger og samleie med fremmede på toalettet på utesteder ikke var noe for meg. Gikk inn i forhold som 32 åring og det var forferdig opplevelse. Han var utro ny og ne, men holdt ut likevel før han slo opp da jeg var 34. Nå som 38 åring har jeg angst for å gå i forhold og alle forhold i mine voksne alder gikk aldri bra. Hadde alltid planlagt at jeg kunne gjøre hva enn jeg ville og feste til jeg ble 36-38 for å så gå inn i forhold med en mann noen å yngre og slo meg til ro med han, men det er noe langt fra virkeligheten. 

Hadde ønsket jeg giftet meg med han første eller andre kjærester. Utrykk som mange fisker i havet er bare bagatell. Kanskje det er det, men det er ganske få om ingen som bryr seg om deg. Gresset er grønnere på andre siden? pøh jeg vil tilbake på den siden jeg var. Har stor frykt for å ende opp alene. Jeg blir jo bare eldre og føler jeg smaker på det sure medisinen hver dag av feil valg jeg har tatt. 

Anonymkode: 40d22...2ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det du kan gjøre nå er å kontakte de du var sammen med da du var yngre. Muligens de er single de også. Hvis dem avviser deg så er jo ikke ekte kjærlighet og du kan gjerne bare la være å angre på at du slo opp. Om de virkelig elsket deg så hadde de også gått fra partnere sine om de har det for deg. prøv å ta kontakt!!!

Anonymkode: 4b396...f06

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det du kan gjøre nå er å kontakte de du var sammen med da du var yngre. Muligens de er single de også. Hvis dem avviser deg så er jo ikke ekte kjærlighet og du kan gjerne bare la være å angre på at du slo opp. Om de virkelig elsket deg så hadde de også gått fra partnere sine om de har det for deg. prøv å ta kontakt!!!

Ehhhh??? Hun avviste dem for å teste andre baller, skulle de løpe etter tilbudet og avslutte forholdet med kvinner som velger å være sammen med dem? for noe pisspreik

Anonymkode: 7c776...575

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Karma kom og bet deg i ræva? Godt at det skjer av og til. 

Anonymkode: 652e6...43f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja god ide!

"Hei, Hallo. Ville bare si at jeg faktisk er klar å gå inn i forhold med deg igjen nå som jeg nærmer meg 40. Angrer ikke helt på at jeg slo opp, men angrer mest fordi jeg blir eldre og ikke en god merkevare for å lufte ut egoet mitt. Så hva tenker du? vil du synke så lavt å gjøre meg den tjenesten?. Og en ting til, er du sammen med noen nå? Husk å slå opp, God fornøyelse!"

hadde ikke det tatt seg ut? ;)

Anonymkode: 93259...574

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor kan du ikke holde på nå?. Sikker på at det er del 40 og 50 åringer som gjerne tar en shææg på toalettet på puber.

Anonymkode: 5de71...31f

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det seriøst bare meg som skjønner at dette er slapp trolling? Dette er jo så opplagt skrevet av en mann som vet NULL om hvordan kvinner tenker og handler. 

Anonymkode: 66905...61f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det seriøst bare meg som skjønner at dette er slapp trolling? Dette er jo så opplagt skrevet av en mann som vet NULL om hvordan kvinner tenker og handler. 

Denne gangen var det du som dreit deg ut, som ikke skjønte at de andre bare spiller med. 

Anonymkode: 8d3ee...a31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha!

Anonymkode: def4d...178

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor er det alltid mistanke om at menn står bak patetiske innlegg?. Det hun beskriver er ikke helt ute av verden heller. Det minner om det generelle tankegangen til kvinner nå til dags.  Vil gjerne se på noe punkter som gjør det innlegget "mistenksom"

1) Slå opp med tenåringkjærestmen for å prøve seg på andre? - Skjer ofte

2) bestemme seg for å slo seg til ro i 30 årene? - Skjer ofte

3) gå ut og inn i forhold i løpet 20 årene? - Skjer ofte

hva er det med det innlegget som virker komisk med unntaket av sex i dass?. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

At det å slå seg til ro som 38 åring er "langt i fra virkeligheten".

Hadde ikke innlegget vært skrevet av en mann så hadde hun visst at det er null problem dersom det var det hun ønsket.

Anonymkode: 4e5d4...851

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er greia med så stygge kommentarer??? Hun har ikke gjort noe galt!

Anonymkode: 1a04b...00f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Denne gangen var det du som dreit deg ut, som ikke skjønte at de andre bare spiller med. 

Det slo deg ikke at kommentaren min var ment til TS? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvorfor er det alltid mistanke om at menn står bak patetiske innlegg?. Det hun beskriver er ikke helt ute av verden heller. Det minner om det generelle tankegangen til kvinner nå til dags.  Vil gjerne se på noe punkter som gjør det innlegget "mistenksom"

1) Slå opp med tenåringkjærestmen for å prøve seg på andre? - Skjer ofte

2) bestemme seg for å slo seg til ro i 30 årene? - Skjer ofte

3) gå ut og inn i forhold i løpet 20 årene? - Skjer ofte

Formuleringer som denne er tydelig indikasjon på trolling: «. Da jeg gjorde det slutt fordi jeg ville få ut mer av livet og prøve ut andre menn som virket spennende» 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

At det å slå seg til ro som 38 åring er "langt i fra virkeligheten".

Hadde ikke innlegget vært skrevet av en mann så hadde hun visst at det er null problem dersom det var det hun ønsket.

Anonymkode: 4e5d4...851

Skjønte ikke?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det slo deg ikke at kommentaren min var ment til TS? 

Øh, nei? Du spør om det er bare du som skjønner at det er trolling. Hvordan skal ts vite hvem som skjønner det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...