Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har baby på 3 mnd med kolikk og vurderer Moonboon. 

Har du erfaring med dette? Det er jo ganske dyrt, så tenker kanskje leie en mnd tid først for å se om det er noe for oss. 
Har du erfaring? 

Anonymkode: 1030d...a93

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har baby på 3 mnd med kolikk og vurderer Moonboon. 

Har du erfaring med dette? Det er jo ganske dyrt, så tenker kanskje leie en mnd tid først for å se om det er noe for oss. 
Har du erfaring? 

Vi hadde samme start som dere, kjøpte Moonboon (fant ikke noen til leie) og vi angret ikke ett sekund. Plutselig kunne vi legge fra oss babyen uten at han gråt. Det var helt magisk. Han kunne legges der for at vi skulle få hendene fri og han sov der på dagtid.

Når det er sagt vet jeg at det ikke fungerer for alle, så det er selvsagt ingen garanti, men for oss var det verdt det bare å teste, vi var desperate. Om den ikke fungerer kan dere selge eller leie ut eller. Den funket best i starten, men vi brukte den til blunder på dagen (han hatet vogn) frem til han var rundt 7-8 måneder. Etter det solgte vi den.

Anonymkode: 26809...7e7

• Liker 1
Skrevet

Finner du ikke noen som selger brukt? Prøv å lag en annonse med at du ønsker å kjøpe 😊 

Har ikke prøvd, men har en venninne med kolikkbaby. Hun syns det var verdt hver krone for å få litt pause iløpet av dagen 

AnonymBruker
Skrevet
Anonym6789 skrev (12 minutter siden):

Finner du ikke noen som selger brukt? Prøv å lag en annonse med at du ønsker å kjøpe 😊 

Har ikke prøvd, men har en venninne med kolikkbaby. Hun syns det var verdt hver krone for å få litt pause iløpet av dagen 

jeg fant en brukt på finn jeg kan kjøpe:) 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde gitt tre månedslønner for den om jeg måtte det, gull verdt!

Anonymkode: 51f30...f08

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne brukte den på sin kolikkbaby. Det var som natt og dag. Hun kunne endelig gå på do eller spise en skive uten hylskrik. 

Anonymkode: 67605...f64

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bestilt og får den levert i morgen. Har en baby som ikke kan legges ned før det blir skrik.

Anonymkode: 1a0cd...d40

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg klarer ikke helt å forsvare over 7000 kroner for meg selv når det ikke gjelder sikkerhet som bilstol eller bruksting over flere år som vogn 😅 Men har sabla lyst på! Og leier man blir det jo nesten samme pris til slutt siden man kanskje bruker den i 3 måneder ++ og folk leier ut til 500 kr/uka. 

Jeg må sove på den litt til 🥲

• Liker 1
Skrevet
Malindalin skrev (2 minutter siden):

Jeg klarer ikke helt å forsvare over 7000 kroner for meg selv når det ikke gjelder sikkerhet som bilstol eller bruksting over flere år som vogn 😅 Men har sabla lyst på! Og leier man blir det jo nesten samme pris til slutt siden man kanskje bruker den i 3 måneder ++ og folk leier ut til 500 kr/uka. 

Jeg må sove på den litt til 🥲

7000 kroner er himla mye penger ja! Men, hvis du leier den ut når dere er ferdige med den selv så har du tjent inn de 7000 kronene på no-time 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hadde betalt det dobbelte om jeg måtte. Reddet oss med en kolikkbaby.

Anonymkode: bb997...f98

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Her var den gull verdt! Har en high need baby, som hadde veldig magevondt de første 5 mnd, og kun roet seg ved å bli båret rundt. Fikk mer frihet på dagtid da han lå i den. Brukte den til rundt 8.5 mnd, har en kraftig baby, så nå begynner den å bli for liten, og han snur seg rundt oppi der, så tørr ikke bruke den mer.

Anonymkode: 7bc78...8d8

• 9 måneder senere...
Skrevet

Vi prøvde hengevugge og seng fra Moonboon på kokolikk.no

Synes ikke prisen for langtidsleie er dyr... var rundt 700kr per måned.

Ente med å bruke den i kun noen måneder, så det lønte seg. pluss at de har sending siden det ikke var noen på finn i området vårt.

Anonymkode: aa900...789

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...