Andro Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Påstand: De fleste forhold tar ikke slutt fordi partene slutter å elske hverandre. De tar slutt fordi den ene av dem slutter å gi den oppmerksomhet, trygghet, bekreftelse og kommunikasjon som partneren trenger. Kan du relatere til dette? 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #2 Skrevet 9. april 2023 Ja, men dersom partneren slutter med dette er det lett å kjenne seg mindre betydningsfull og elsket. Jeg gjorde det slutt fordi jeg ikke orket å føle det slik. Føle meg mindre elsket. Følte jeg fortjente bedre. Og det vet jeg i dag at stemte. Anonymkode: c3659...b19 3 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #3 Skrevet 9. april 2023 Nei, egentlig ikke. Anonymkode: c9151...afd
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #5 Skrevet 9. april 2023 Ja, det stemte. Men så var han narsissist også... og jeg var kommet i devaluation stage Anonymkode: 9397f...9c1 1 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6 Skrevet 9. april 2023 50% er utro så jeg tror de fleste forhold heller tar slutt pga utroskap. Inkl begge mine forhold Anonymkode: c8e76...e1d
Brunello Skrevet 9. april 2023 #7 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 50% er utro så jeg tror de fleste forhold heller tar slutt pga utroskap. Inkl begge mine forhold Anonymkode: c8e76...e1d Utroskap skyldes ofte at det ikke gis oppmerksomhet. Og det er ofte ikke utroskap som medfører brudd men mangel på aksept/tilgivelse. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #8 Skrevet 9. april 2023 Har hatt to lengre relasjoner der begge ble slutt fordi de sluttet å være kjærester på et vis. Å føle seg ensom hjemme med mannen eller kjæresten er ikke til å leve med, så jeg brøt ut. Har det mye bedre alene, enn å leve i en kronisk sorg over uinnfridde behov og forventninger. Anonymkode: c9a31...fab 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #9 Skrevet 9. april 2023 9 hours ago, Brunello said: Utroskap skyldes ofte at det ikke gis oppmerksomhet. Og det er ofte ikke utroskap som medfører brudd men mangel på aksept/tilgivelse. Det var ikke det at han ble kjørt på som drepte han,men det at han fikk indre blødninger. Utroskapen er jo det som må tilgis, hadde personen ikke vært utro hadde det ikke vært behov for å tilgi noe. Anonymkode: 5bc52...cb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå