Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Påstand: 
De fleste forhold tar ikke slutt fordi partene slutter å elske hverandre. De tar slutt fordi den ene av dem slutter å gi den oppmerksomhet, trygghet, bekreftelse og kommunikasjon som partneren trenger.

Kan du relatere til dette?

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men dersom partneren slutter med dette er det lett å kjenne seg mindre betydningsfull og elsket. Jeg gjorde det slutt fordi jeg ikke orket å føle det slik. Føle meg mindre elsket. Følte jeg fortjente bedre. Og det vet jeg i dag at stemte.

Anonymkode: c3659...b19

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, egentlig ikke. 

Anonymkode: c9151...afd

Skrevet

Nope.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det stemte. Men så var han narsissist også... og jeg var kommet i devaluation stage

Anonymkode: 9397f...9c1

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

50% er utro så jeg tror de fleste forhold heller tar slutt pga utroskap. Inkl begge mine forhold 

Anonymkode: c8e76...e1d

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

50% er utro så jeg tror de fleste forhold heller tar slutt pga utroskap. Inkl begge mine forhold 

Anonymkode: c8e76...e1d

Utroskap skyldes ofte at det ikke gis oppmerksomhet. Og det er  ofte ikke utroskap som medfører brudd men mangel på aksept/tilgivelse.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt to lengre relasjoner der begge ble slutt fordi de sluttet å være kjærester på et vis.
Å føle seg ensom hjemme med mannen eller kjæresten er ikke til å leve med, så jeg brøt ut.
Har det mye bedre alene, enn å leve i en kronisk sorg over uinnfridde behov og forventninger.

Anonymkode: c9a31...fab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, Brunello said:

Utroskap skyldes ofte at det ikke gis oppmerksomhet. Og det er  ofte ikke utroskap som medfører brudd men mangel på aksept/tilgivelse.

Det var ikke det at han ble kjørt på som drepte han,men det at han fikk indre blødninger. Utroskapen er jo det som må tilgis, hadde personen ikke vært utro hadde det ikke vært behov for å tilgi noe.

Anonymkode: 5bc52...cb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...