Gå til innhold

Forslag til rideleir?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg ser meg om etter rideleir til min datter på 12 år. Vi har sett på både Valdres stallen og Kragerø. Noen som har erfaringer med noen av disse plassene? Evt forslag til andre rideleirer. Må kunne ha med egen hest.

Anonymkode: ecc23...3e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

mhm var det Østby Ridesenter ? stall Gjeldokk er det også noe som heter 🙂 Lefdals er nedlagt 

Endret av Maskinfører
AnonymBruker
Skrevet

Kragerø Ridesenter er veldig fint til å reise på rideleir og de tilrettelegger bra for egen hest. 

Anonymkode: 7b108...c04

Skrevet

Datteren min skal til Valdres stallen i sommer, jeg har hørt fra flere at det er bra. De tar helst i mot ryttere med egen hest så det er nok en bra rideleir hvis man skal ha med egen hest.

Skrevet

Kragerø er veldig bra. Et tips, spør om hvordan rom blir fordelt. På Kragerø ble de som kom alene plassert i samme rom, mens 2 og 2 som reiste sammen kom på samme rom. Syntes det la et godt grunnlag for at alle enkelt kunne ble kjent med hverandre. Har vært på rideleire hvor det ble tatt null hensyn til alder og om man kom alene eller ikke. Ikke veldig gøy for en 14 åring å måtte dele rom med 3 på 10 år.  Syntes heller ikke noe om steder hvor man knapt ser en voksen person over 18, dårlig tegn etter min mening.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjomen😊 

Anonymkode: e5676...cfd

AnonymBruker
Skrevet

Valdres stallen er er veldig bra plass.  Kan også anbefale Myhre gård som også ligger i Valdres. 

Anonymkode: 039c6...504

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Valdres stallen er er veldig bra plass.  Kan også anbefale Myhre gård som også ligger i Valdres. 

Anonymkode: 039c6...504

Hun var på Myhre i fjor å likte seg veldig godt der, men ville prøve no nytt i år☺️

Anonymkode: ecc23...3e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...