AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #1 Skrevet 9. april 2023 Ja, hva skal man finne på? Anonymkode: a9ff5...493
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #2 Skrevet 9. april 2023 «Runda livet»? Hva mener du? Anonymkode: 371cb...4e7
Raven.Writingdesk Skrevet 9. april 2023 #3 Skrevet 9. april 2023 (endret) NG+ Endret 9. april 2023 av Full Ugle 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #4 Skrevet 9. april 2023 Liggi med de jeg vil, gift,skilt fått barn, reist Europa og amerika på tvers. Vært arbeider og leder. Bodd i borettslag og enebolig Ja hva mer har livet å tilby Anonymkode: a9ff5...493
lysestake Skrevet 9. april 2023 #5 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Liggi med de jeg vil, gift,skilt fått barn, reist Europa og amerika på tvers. Vært arbeider og leder. Bodd i borettslag og enebolig Ja hva mer har livet å tilby Anonymkode: a9ff5...493 Hvor gammel er du? 😂 livet har mye mer å by på, hvorfor føler du deg "ferdig levd"? 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6 Skrevet 9. april 2023 lysestake skrev (1 minutt siden): Hvor gammel er du? 😂 livet har mye mer å by på, hvorfor føler du deg "ferdig levd"? Vet ikke, kanskje midtlivskrise, vet ikke. Anonymkode: a9ff5...493
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #7 Skrevet 9. april 2023 Starte på nytt? Ny dame, nye unger, ny jobb, nytt hus osv 😉 Anonymkode: 901b4...63c
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #8 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vet ikke, kanskje midtlivskrise, vet ikke. Anonymkode: a9ff5...493 But how old are you? Anonymkode: 9b682...1d8
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #10 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Liggi med de jeg vil, gift,skilt fått barn, reist Europa og amerika på tvers. Vært arbeider og leder. Bodd i borettslag og enebolig Ja hva mer har livet å tilby Anonymkode: a9ff5...493 Nei da kan du jo bare dø med god samvittighet😄 Anonymkode: e5e52...eb1 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #11 Skrevet 9. april 2023 Er bare en løsning: Ekstremsport. Gjort og følt det samme. Anonymkode: f75f8...dd1 2
-Missi- Skrevet 9. april 2023 #12 Skrevet 9. april 2023 Tja jeg kan føle det slik i blant jeg også, jeg ble liksom ferdig med alt man "må" i ung alder. Føler det er litt ny epoke man går inn i nå rundt neste hjørnet. Barna flytter hjemmefra osv. Jeg har begynt å tenke på litt hva jeg vil selv, begynt på yoga kurs ☺️ Kanskje du bare må fylle livet ditt med nytt innhold? Er selv singel men ønsker ingen mann. Kan også tenke slik i blant gå gjennom alle forholdene i hodet mitt etc. Men jeg har nå hatt ett samboerskap som varte i mange år og har barn så "må" ingenting på det området. Sett fra den andre siden er det ikke lett deilig at du ikke "må" noe lenger? Jeg har vært mamma hele mitt voksne liv, gleder meg litt til å begynne å leve for meg selv. Fokusere på hva jeg ønsker. Kommer til å savne lillegutt som fy når han forlater rede men det er en tid for alt ☺️ Hva med en ny utdanning? Kurs? Er masse man kan lære og man er egentlig aldri ferdig utlært. Selv har jeg to utdannelser og har lurt litt på om en tredje kan være aktuelt når jeg blir alene. En som knytter de to andre sammen ☺️ Er så mye du kan gjøre når du er "ferdig med alt". Er egentlig masse muligheter 💃🥳 1
Jdz Skrevet 9. april 2023 #13 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Liggi med de jeg vil, gift,skilt fått barn, reist Europa og amerika på tvers. Vært arbeider og leder. Bodd i borettslag og enebolig Ja hva mer har livet å tilby Anonymkode: a9ff5...493 Hvis du aldri har reist i Asia eller Afrika er du i alle fall ikke ferdig med å reise. Ellers går det jo an å bare nyte livet. Det pleier jeg å gjøre. 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #14 Skrevet 9. april 2023 Jdz skrev (1 time siden): Hvis du aldri har reist i Asia eller Afrika er du i alle fall ikke ferdig med å reise. Ellers går det jo an å bare nyte livet. Det pleier jeg å gjøre. Hvordan nyter du livet? Du har sikkert fast kjæreste? Livet blir nok mye rikere med et fast sexliv og det å ha et kjærlighetsforhold. Anonymkode: 7e0ee...cfb
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #15 Skrevet 9. april 2023 Jaa, man blir feig med åra også. Bytter ut motorsykkel og bil når det egentlig er dama man vil bytte 😄😄 Anonymkode: f75f8...dd1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #16 Skrevet 9. april 2023 -Missi- skrev (3 timer siden): Tja jeg kan føle det slik i blant jeg også, jeg ble liksom ferdig med alt man "må" i ung alder. Føler det er litt ny epoke man går inn i nå rundt neste hjørnet. Barna flytter hjemmefra osv. Jeg har begynt å tenke på litt hva jeg vil selv, begynt på yoga kurs ☺️ Kanskje du bare må fylle livet ditt med nytt innhold? Er selv singel men ønsker ingen mann. Kan også tenke slik i blant gå gjennom alle forholdene i hodet mitt etc. Men jeg har nå hatt ett samboerskap som varte i mange år og har barn så "må" ingenting på det området. Sett fra den andre siden er det ikke lett deilig at du ikke "må" noe lenger? Jeg har vært mamma hele mitt voksne liv, gleder meg litt til å begynne å leve for meg selv. Fokusere på hva jeg ønsker. Kommer til å savne lillegutt som fy når han forlater rede men det er en tid for alt ☺️ Hva med en ny utdanning? Kurs? Er masse man kan lære og man er egentlig aldri ferdig utlært. Selv har jeg to utdannelser og har lurt litt på om en tredje kan være aktuelt når jeg blir alene. En som knytter de to andre sammen ☺️ Er så mye du kan gjøre når du er "ferdig med alt". Er egentlig masse muligheter 💃🥳 Hvorfor MÅ man ha barn? Hvorfor skriver du dette? Vi bor ikke i Afghanistan liksom, vi MÅ ingenting. Jeg ser ikke vitsen med barn, hva i all verden skulle jeg brukt de til? Like logisk som at noen skulle si at jeg MÅ skaffe meg en pytonslange som kjæledyr. Har ikke bruk for det heller. Anonymkode: db158...76c
Jdz Skrevet 9. april 2023 #18 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan nyter du livet? Du har sikkert fast kjæreste? Livet blir nok mye rikere med et fast sexliv og det å ha et kjærlighetsforhold. Anonymkode: 7e0ee...cfb Ja, jeg er i et forhold og setter pris på det, men var relativt lykkelig som singel også. Skal også ærlig innrømme at det for min del ikke er like viktig med den pulinga nå, som det var for 20 år siden.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #19 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Liggi med de jeg vil, gift,skilt fått barn, reist Europa og amerika på tvers. Vært arbeider og leder. Bodd i borettslag og enebolig Ja hva mer har livet å tilby Anonymkode: a9ff5...493 Hva var best ? Borretslag eller enebolig? Anonymkode: f3960...151
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #20 Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Liggi med de jeg vil, gift,skilt fått barn, reist Europa og amerika på tvers. Vært arbeider og leder. Bodd i borettslag og enebolig Ja hva mer har livet å tilby Anonymkode: a9ff5...493 Men har du blitt et bedre menneske? Høres jo ikke akkurat ut som om du er fornøyd med deg selv. Anonymkode: a9fbe...686 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå