Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2006 #1 Skrevet 2. januar 2006 Hei! Har en stund nå daten en gutt (liker ikke å skrive mann da man blir så "gammel" av å bruke det ordet ), og det er dette jeg vil og det går rette veien og ikke noe er bedre enn det. Men så får jeg via andre vite at det er en, som i utgansgpunktet ikke er noe for meg, har ett godt øye til meg og da begynner jeg og tenke "hvis, dersom, det kunne gått (det kunne jo ikke det), kanskje" og på en måte glemmer denne som jeg egentlig er mest klar for som jeg faktisk tror jeg kan være sammen med i mange mange år. (kunne brukt for alltid, men har sett så mange skilsmisser nå mellom eldre mennesker at jeg har mista trua på for alltid). Men, det jeg skal frem til, er HVORFOR er jeg sann? Er det flere som har det på samme måten? Jeg vil jo ikke være sammen med han som har ett godt øye til meg, men hvorfor spinner jeg tanker om det da? Hva er galt med meg egentlig? Er det noen andre med erfaringer på dette feltet? (Håpløse)xx.....
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #2 Skrevet 2. januar 2006 Det er sånn fordi du er usikker, så kan en spørr hvorfor er så mage jenter usikkre? hvorfor kan du ikke bare ta et valg? Og stå med det og dine meninger, drit i hva andre mener, hvis de ikke skal leve livet ditt også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå