Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir litt fortvilet og ønsker å høre deres meninger. Er på vei til å bli samboer, og vi har to barn hver vi begge har hele tiden. De er store barn, slutten av barneskolen, men fortsatt ikke voksne akkurat. Jeg er vant med at på kveldene så har jeg ‘rett’ på tvn da de har egen tv på rommet sitt, og det er ofte bare en time likevel jeg har tid til å se tv. Barna hans derimot ser ut til å bestemme over tvn. Det skal sies, de har hver sin tv på rommet sitt pluss en egen tv stue. Jeg har kun den på felles stua. Har jobbhelg med langvakter i påskehelga og derfor liten tid til å se noe tv og slappe av.. men etter å ha spist middag(sein middag) satte jeg på en episode av en dokumentar ikveld jeg og typen. Så kommer et av barna mine og setter seg der, den er grei, så kommer et av hans barn og setter seg der, det er greit. Men h*n ønsker å se noe annet på tv.. å det sier faren hans greit til.. jeg fikk altså se kanskje 20 min av episoden (faktisk ikke sett tv på flere dager, den har vært okkupert til klokken 1 hver natt og siden jeg jobber også har jeg ikke ‘kranglet’ om den. Må si jeg nesten ble lei meg.. følte meg null verdt men er trøtt og sliten så tålte vel lite. Jeg resignerte og gikk bare, skrudde av det jeg så på og lot de ta tvn. Blir faktisk nesten i tvil om jeg kan ha det sånn føler meg ikke akkurat likeverdt. Ikke kan jeg sette meg på deres rom heller å se tv så jeg bare gikk ut en tur før jobb… jeg hadde aldri tålt dette selv med mine barn, men hvordan syns dere det skal være ? Skal sies det er de som har hatt tvn hver natt / kveld ellers også i påsken … men at jeg måtte skru AV det jeg hadde begynt på må jeg si jeg reagerte på… hadde dere ? Som sagt de har egen tv også….

Anonymkode: 0201b...511

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke sette det på tv-stuen da, om du ønsket å se ferdig dokumentaren? Jeg har ett barn, og når hun kommer for å se tv sammen med meg, setter jeg på noe vi begge liker. Det er koselig å tilbringe tid sammen med barna, så lenge de gidder. Det kommer fort nok en tid de ikke gidder det lengre😊

Så ser jeg det jeg liker og hun ikke liker når hun er på rommet sitt eller ute. Hun er nå så gammel at hun ikke lengre har lagt seg før meg heller, men tidligere så jeg TV-serier jeg liker etter hun hadde lagt seg. 

Anonymkode: a5a3c...204

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må være streng å si klart å tydelig at nå skal du ha fred og ro før jobb og barna får finne på noe annet. Blir mannen din sur så revurder å bli samboer. Blir barna sure så er det synd for de. Tørr å heve stemmen din!
Blir en så liten ting et stort problem så kan du glede deg til flere problemer i fremtiden.

Anonymkode: 4be95...608

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du kan si din mening også. Når samboeren din sa at barnet kunne se noe annet, så skulle du sagt at "det går fint. Programmet er ferdig kl xx, så da kan du få velge".

Og så kan du jo kjøpe deg en tv til rommet ditt?

Anonymkode: 96280...177

AnonymBruker
Skrevet

I disse dager når en har skjerm overalt så synes jeg det er rart at man skal gjøre seg vanskelig når det kommer til hvem som skal bestemme over tv'n i stua, det er smålig.

Anonymkode: 6d419...069

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...