AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #21 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor gir du gaver til noen som ikke ønsker det, og bare ser på det som styr? Hvilken glede ville du fått av at han kjøpte noe om du visste at det bare er pes og pliktløp for han? Anonymkode: 7ca2c...f22 Han ønsker sikkert å motta siden det er hyggelig og gratis. Styr er når han selv må kjøpe. Anonymkode: 14e8c...963 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 9. april 2023 #22 Del Skrevet 9. april 2023 Jeg ville totalt ha "glemt" ham på hans neste bursdag. Ingen oppmerksomhet, og spilt helt dum om det hadde blitt påpekt. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #23 Del Skrevet 10. april 2023 Vi gir ikke gaver til hverandre, men det har vi pratet om og blitt enige om. Jeg har rund dag i år, og da har jeg bestilt tur til oss, for å feire meg selv. Anonymkode: c44bf...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #24 Del Skrevet 10. april 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Hvis dere ellers har et fint forhold der han viser deg at han bryr seg om deg. Hvis du blir feiret, men det kun er det at kort, blomster og gave uteblir, så tenker jeg at det er bedre å slå deg til ro med at han ikke er en gaveperson. Ikke sett likhetstegn mellom gave og kjærlighet. Om du vil, kan du slutte å gi han gave og kort, men fortsatt sørge for at han får en fin bursdag. Gå ut og spise, f.eks. At du slår deg til ro med at selve feiringen av dere voksne blir "gaven" til hverandre. Ikke se på dette som en hevn. Bare se på det som en annen måte å feire bursdag på som også er ok. Og så kjøper du en gave til deg selv ❤️ Anonymkode: bae27...0c7 Det var omtrent dette jeg kom frem til selv også, tenkte mye på det i går. I det store bildet betyr ikke en bursdagsgave mye om han skulle bli borte f eks. Jeg tok det opp med han, så nå går jeg videre med livet. Jeg vet at han er glad i meg og at det bunner i latskap. Ingen får full pakke i en partner og jeg har fått mye annet, så dette får bare gå. Takk for alle svar 🥰 TS Anonymkode: f895a...2da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #25 Del Skrevet 10. april 2023 Det handler vel egentlig ikke om gaven i seg selv, men om at du føler deg verdiløs fordi han ikke tar seg bryet med å gjøre noe for deg som betyr noe. Han vet at du blir lei deg over ikke å få en gave, og likevel så kjøper han ikke noe. Kanskje synes han gaver og sånt bare er tull og at du ikke burde henge deg sånn opp i det, men uansett hva han synes, så opplever du det som viktig, og en omsorgsfull kjæreste tar selvfølgelig hensyn til det. Fordi han ønsker å glede deg. Er han ellers en omsorgsfull kjæreste? Tar han hensyn til deg også når det går på tvers av hans egne interesser? Anonymkode: e5071...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå