Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vi vil ikke vite kjønn på baby i magen, men tror kanskje jeg så en liten tissefant på ultralyden ☺️ flere som ikke vil vite kjønn? Klarte dere å ikke se noe på ultralyden? Spent på om jeg faktisk så riktig. Spennende!

Anonymkode: 39f00...bfc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville vite kjønn, studerte ultralyden både i uke 14 og 20 uten å se noe. Jordmor så kjønnet men viste det ikke direkte frem. Med første ungen fikk vi veldig nøye beskrivelse OG bilde av kjønnet 😂.

Jeg trodde de var nøye på å si i fra når man kunne se og ikke på skjermen ift ønsker om å ikke vite. Men spennende selv om du så noe, for det er jo ikke 100% uansett!

Hvis vi noen gang får nr 3 så vil jeg ikke vite kjønn, angrer litt på at vi ikke ventet med andremann..

Anonymkode: 976bb...a5b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg ville vite kjønn, studerte ultralyden både i uke 14 og 20 uten å se noe. Jordmor så kjønnet men viste det ikke direkte frem. Med første ungen fikk vi veldig nøye beskrivelse OG bilde av kjønnet 😂.

Jeg trodde de var nøye på å si i fra når man kunne se og ikke på skjermen ift ønsker om å ikke vite. Men spennende selv om du så noe, for det er jo ikke 100% uansett!

Hvis vi noen gang får nr 3 så vil jeg ikke vite kjønn, angrer litt på at vi ikke ventet med andremann..

Anonymkode: 976bb...a5b

Hvilke kjønn er barna dine? Var det en jente siden du ikke så det selv? :) 

Dette er mitt tredje barn. Med de to første ville vi vite kjønn. 

AnonymBruker
Skrevet

På gutten var det ikke sjans å overse det😂😂😂 med jenta så viste og forklarte jordmora, men jeg skjønte ikke hvordsn hun så det

Anonymkode: d706a...260

AnonymBruker
Skrevet

Med første trengte ikke jordmor å si noe, jeg så tydelig at det var en jente. 

Men i begge mine svangerskap har navlestrengen (eller muligens noe annet) ligget sånn at jeg innimellom trodde at jeg så en tiss. 

Anonymkode: d96a5...714

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Med første trengte ikke jordmor å si noe, jeg så tydelig at det var en jente. 

Men i begge mine svangerskap har navlestrengen (eller muligens noe annet) ligget sånn at jeg innimellom trodde at jeg så en tiss. 

Anonymkode: d96a5...714

Spennende! Da kan jeg ha sett navlesnoren også. Ingenting er bekreftet av jordmor.

Mn i følge NUB teorien stakk tissen veldig opp på tidlig ultralyd, og det skal vel også bety at det er en gutt. Det gjør ingenting altså, bare spennende å ikke vite hvem som bor der inne i magen min.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke vite, angrer ikke på det. Ba jordmor si fra når vi skulle se vekk på UL ☺️ skal vi ha flere barn skal vi ikke vite da heller.

Anonymkode: a552a...ea2

AnonymBruker
Skrevet

Jordmor glemte å si ifra til oss 🙈🤪

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jordmor glemte å si ifra til oss 🙈🤪

TS

Ikke alle sier det uoppfordret, det er ikke noe man har krav på å vite på offentlig UL, ettersom det ikke er noe medisinsk.

Anonymkode: 25de3...dd2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ikke alle sier det uoppfordret, det er ikke noe man har krav på å vite på offentlig UL, ettersom det ikke er noe medisinsk.

Anonymkode: 25de3...dd2

Åja, jeg tenkte på å si ifra når vi skulle se vekk 😅 at vi ikke ville vite kjønn ga vi beskjed om i begynnelsen av timen ☺️

ts

AnonymBruker
Skrevet

Vi visste ikke kjønn før fødselen med førstemann ifjor🤗 ga beskjed på OUL og kontroll i uke 36 at de måtte gi beskjed når vi skulle se vekk. Jordmoren på siste kontroll kikket kjapt mens jeg og mannen pratet sammen og så litt på skjermen, men vi klarte ikke å tyde det! Ut kom en jente🙊 har to venninner som selv klarte å se på ultralyden når de skulle ha gutt, hørt det er lettere å se😂

Anonymkode: 8efa7...b2e

AnonymBruker
Skrevet

Med vår lillebror skjønte selv mitt utrente øye at det var gutt 😄 også gikk vi er bilde tatt nedenfra, med tydelig tissefant. Lurer på hva hun tenkte vi skulle med dette bildet, haha! 

Anonymkode: 86819...d05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...