Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 7 dpo idag og har skikkelig smerter i ene siden. Som luft men lokalisert på ene siden og det stikker. Kan d være festesmerter?

Anonymkode: 66eca...98e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre kan ingen gi deg svar på dette...de fleste kjenner ikke fest smerter og egget fester jeg 6-12 dpo

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at det er det. Jeg har vært gravid 3 ganger og merket ingenting til festesmerter 

Anonymkode: fd733...5b5

AnonymBruker
Skrevet

Har hvert gravid to ganger og kjente festesmerter begge gangene. For meg har det hvert et stikk såpass at jeg måtte puste litt. Nesten som å få hold sånn ut av det blå som igjen forsvant innen 30 sekunder. Skjedde også andre gang rundt 7-8dpo. Og begge gangene fikk jeg positiv test dagen etter. 

Anonymkode: fcc5a...289

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hvert gravid to ganger og kjente festesmerter begge gangene. For meg har det hvert et stikk såpass at jeg måtte puste litt. Nesten som å få hold sånn ut av det blå som igjen forsvant innen 30 sekunder. Skjedde også andre gang rundt 7-8dpo. Og begge gangene fikk jeg positiv test dagen etter. 

Anonymkode: fcc5a...289

Bare husk at det tar 3-5 dager etter egget fester seg før du får positive test. Så da hadde du nok eggløsning tidligere og egget fester seg tidligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...