Gå til innhold

Festesmerter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 7 dpo idag og har skikkelig smerter i ene siden. Som luft men lokalisert på ene siden og det stikker. Kan d være festesmerter?

Anonymkode: 66eca...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessverre kan ingen gi deg svar på dette...de fleste kjenner ikke fest smerter og egget fester jeg 6-12 dpo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det er det. Jeg har vært gravid 3 ganger og merket ingenting til festesmerter 

Anonymkode: fd733...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hvert gravid to ganger og kjente festesmerter begge gangene. For meg har det hvert et stikk såpass at jeg måtte puste litt. Nesten som å få hold sånn ut av det blå som igjen forsvant innen 30 sekunder. Skjedde også andre gang rundt 7-8dpo. Og begge gangene fikk jeg positiv test dagen etter. 

Anonymkode: fcc5a...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hvert gravid to ganger og kjente festesmerter begge gangene. For meg har det hvert et stikk såpass at jeg måtte puste litt. Nesten som å få hold sånn ut av det blå som igjen forsvant innen 30 sekunder. Skjedde også andre gang rundt 7-8dpo. Og begge gangene fikk jeg positiv test dagen etter. 

Anonymkode: fcc5a...289

Bare husk at det tar 3-5 dager etter egget fester seg før du får positive test. Så da hadde du nok eggløsning tidligere og egget fester seg tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...