Gå til innhold

tips til hva man kan gjøre for å slappe av og roe ned alle nerver

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og jeg er snart ferdig med master, så jeg har litt stress rundt meg i hverdagen. Er ikke noe flink til å slappe av, og hver gang jeg vil slappe av, så begynner hjernen min å tenke på all form for arbeid som kan gjøres (husarbeid, masteroppgaven, osv). Hva gjør dere for å slappe av? Hva spiser dere for å slappe av? ❤️ Trenger alle tips

Anonymkode: 5543e...dce

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Noen ting jeg gjør for å avstresse er:

Meditasjon, gå meg en tur i naturen, se film/serie, les bok, balansert kosthold med mye frukt og grønnsaker, unngår koffein og alkohol, og best av alt; en god natt søvn. 

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har råd så drar jeg på spa. Kjøper massasje på LetsDeal.no

Ligger under varmeteppe på sofaen med en bok og ingen lydstimuli eller skjerm 

Jo mindre skjerm og lyd du bruker i hverdagen jo mer ro og rolige nerver vil du få etterhvert :)

Anonymkode: 5907d...47e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hører på klassisk musikk

Anonymkode: 4ab55...536

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er masterstudent. For meg hjelper det å pusle på jigsawplanet mens jeg hører lydbok. Søker etter puslespill med motiver og farger som vil roe meg. Å høre musikk og gå tur kan være bra, men dørstokkmila er så lang. Annet jeg gjør er å fargelegge i malebok mens jeg hører lydbok. Jeg klarer ikke bare å meditere, eller bare sitte og slappe av, for da flyter tankene fritt til grubling.

Til daglig spiser jeg relativt sunt, mye rå grønnsaker, omega-3, D-vitamin 40, drikker ikke sukkerdrikker eller alkohol. Periodisk faste. Men de siste dagene før innlevering av arbeidskrav/oppgaver, spiser jeg sjokolade som en gal for å slappe av 😳

Endret av MyMichelle
La til siste avsnitt.
  • Liker 2
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.4.2023 den 22.40):

Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og jeg er snart ferdig med master, så jeg har litt stress rundt meg i hverdagen. Er ikke noe flink til å slappe av, og hver gang jeg vil slappe av, så begynner hjernen min å tenke på all form for arbeid som kan gjøres (husarbeid, masteroppgaven, osv). Hva gjør dere for å slappe av? Hva spiser dere for å slappe av? ❤️ Trenger alle tips

Anonymkode: 5543e...dce

Ta et fotbad, bad i badekar. Reis på the well 🪷

Anonymkode: 36f69...2eb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Betale noen for å vaske😂

Dra på massasje og ta en kaffe mens jeg venter på rent hus😜

Anonymkode: 03658...722

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...